Cito toets

Vandaag begint Melody aan de Cito toets.





Anders gaat ze altijd rustig de deur uit ,maar vandaag wilde niks. De kleren waren niet goed. Jewel moest zelfs boven der sokken gaan pakken want die kon ze niet vinden :wall: .

Half uur bezig geweest met der haar want ze kreeg der haar niet mooi strak :roll:



Uiteindelijk ging ze boos op mij de deur uit. Toch nog maar succes gewenst.



Duimen jullie mee dat ze verder goed de 3 dagen door komt. Misschien hier een leuk berichtje dan laat ik hem strakkies aan der lezen.

Melody, you go girl, enne de cito toets is spannend en belangrijk maar meer dan je best kan je niet doen, maak je niet te druk :-*

melody je kunt het hoor :thumbup:



emily heeft hem een tijdje geleden gehad en had ook prima gescoord



succes meis :thumbup:

Hier ook een eindcito kandidaat, maar die is er gelukkig heel rustig onder.

Nou ze kwam gisteren heel trots thuis de juf heeft wereld orientaie effe besproken en ze had daar maar 1 fout in. Geeft ze ook weer vertrouwen.



Wereld orientatie rekend niet mee met de score. Maar toch.



Ze voind het niet moeilijk.Dus ben benieuwd hoe ze vandaag thuis komt.

knap he maar 1 fout :thumbup:





emily zit op speciaal basis onderwijs en daar heben ze een andere variant van de cito dies in december al afgenomen.



Ze heeft als schooladvies vmbo gekregen met leerwegondersteuning

De leerkracht van mijn zoon had de cito al gemaakt en heeft inmiddels alles al nagekeken. Bij mij zoon kwam hij bij de normale puntentelling uit op 548. De uiteindelijke uitslag kan nog met 1 punt naar boven of beneden aangepast worden als met de norm aan moet passen op grond van het landelijk gemiddelde. Maar geen verrassing hier dus wat betreft de uitslag. Ook bij de andere kinderen uit de groep op een uitschieter naar boven geen verrassende uitslagen.

Bij melody is het ook na gekeken en staat op ongeveer 545 kan dus ietejs afwijken zoals je aangaf. Hoeveel fouten heeft ie dan voor taal en rekenen totaal?



Melody heeft 1 fout in wereld orientatie 1 ste dag en 3 fouten in WO 2 de dag en 2 fouten in dag WO 3de dag.



Dus alle bijelkaar zijn we echt heeeel trots op der.

Uiteidelijke score was 547, net als zijn 1 jaar oudere broer vorig jaar. Hij had net een foute te veel voor de voorspelde score van 548 maar we zijn er dik tevreden mee.

Volgend jaar weer een eindcito kandidaat hier.

gefeliciteerd :clap:

melody heeft een score van 542 . helemaal goed gedaan :thumbup:



We hebben net gesprek gehad. Ze gaat naar havo/vwo we waren er in 2 minuten uit terwijl er een half uur voor stond in het gesprek :lol:



Was trouwens extreem gemaakt door haar klas. gemiddelde van 543, en nog wat.