Cinababy, helpt het nou???

Hoi,

Voor degene die cinababy gebruikt hebben / gebruiken:

Volgens de VK heeft Friso last van krampjes. Ze raadt Cinababy aan. Ik vraag me af of het echt helpt of niet. Hoe was dat bij jullie?

Groetjes,

Femke

Hier aangeraden door de kraamzorg en ik heb echt het idee dat het werkt.

We hebben een aantal weken geleden geprobeerd om het af te bouwen, maar toen was het meteen weer raak.

Denk trouwens dat hij er nu zo’n beetje vanaf is (hoop ik, tis zoooo zielig), gaan we weer afbouwen.

Hier hielp het dus helemaal niets… Ik heb, op aanraden van mijn vk, sabsimplex gekocht. Dat hielp wel enigszins. Maar het kost iets van €11,-.

Maar de beste tip wat ik je kan geven is naar de osteopaat… Hij heeft me een oefening geleerd die ik een paar keer op een dag doe met Juul. Hij vind het heerlijk!!

Ik moest Juul met zijn rug naar mij toe, op mijn schoot zetten. Hem met 2 handen om de ribben kast vast pakken en van links naar rechts draaien… Dit maakt het middenrif soepel en zorgt er zo voor dat Juul meer plaats in zijn buik krijgt voor de darmen.

De inhoud van een babybuikje bestaat voor het grootste gedeelte uit de lever. de rest wordt een beetje op een hoopje gedrukt… Naar mate de baby ouder en groter wordt krijgt hij/zij meer plaats voor de darmen en worden de krampjes ook minder. + het feit dat de darmen nog moeten rijpen. Dit alles heeft gewoon de tijd nodig.

Juul is nu 3 maanden en het gaat hartstikke goed!!

Hier hielp alleen een osteopaat.

Idem

Wij hebben Cinababy gebruikt, kan niet echt zeggen of het werkt. Maud had maar heel af en toe krampjes. Ben het al heel snel niet meer gaan gebruiken en we zijn trouwens ook naar de osteopaath geweest.

Hier hielp het ook niet,als ik van de Osteopaat had geweten dan was ik daar gelijk heengegaan !!!

Hoi,

Hier hielp het wel. Tommy heeft er, nadat we het regelmatig gebruikte, weinig last meer van gehad :smiley:

Groetjes Suzanne en

Hier heeft het niets geholpen. Kreeg toen een tip van een vriendin. ABC Dolphius. Is wel duurder maar je gebruikt er maar een mespuntje van. Dit werkte een stuk beterder. :smiley:

ik heb nee gestemd…Moet er wel bij zeggen dat ik het maar drie dagen geprobeerd heb…Toen kon ik het niet meer aanzien en ben ik over gegeaan op de Sap-Simplex…en dat doet echt wonderen!!

He meiden,

Dank voor alle tips!!! Ik kan hier echt wat mee. Hopelijk dan… het is zo zielig, die krijsbuien…

Groetjes,

Femke

Ik zweer bij rooibos thee voor de erge krampjes. Als Cleo alleen last van lucht heeft dan geef ik cinababy en ik vind het daarvoor wel werken.

en anders osteopaat is een absolute aanrader

of et nou echt werkt… ik weet het gewoon niet, Volgens mij vond hij het in elk geval ontzettend smakelijk, wat dan al wat meer rust in zijn humeur gaf, maar echt verbetering… geen idee

Hier bij beide dame’s hielp het tegen de krampjes en werden ze er ook rustiger van! Ik zweer er dus bij… :lol:

ik heb ja gestemd maar niet met overtuiging,…Ik denk dat het helpt maar in bepaalde mate,…

Ik ben overgegaan naar andere voeding waardoor het volgens mij minder is geworden,…gebruik het soms nog wel eens,…En rooibos thee werkt goed,…

Ricardo

Nou ik ben net een halve dag bezig, dus kan zelf nog niet zeggen of het werkt. Hij is de afgelopen twee dagen erg makkelijk, dus das hoe dan ook fijn. Kan dus ook aan mijn dieet liggen, of de anijsthee… maareh

Hoe geven jullie die druppeltjes aan zulke kleine baby’tjes???

Ik krijg het nauwelijks voor elkaar… (geef bv).

Groetjes,

Femke

hier hielp het wel. En of de druppeltjes nou werkten of alleen de lekkere smaak… geen idee. Maar hij werd er rustig van.

Ik legde hem op zijn rug en mikte de druppeltjes zo in zijn mondje hihi. Hij deed er op den duur zelf zijn mondje wel voor open :inlove:

Hielp hier niet, abc dolphyus( :think: hoe schrijf je dat eigenlijk :think: ) heeft hier wonderen verricht!

Ja inderdaad mama Mischa,…hij word er rustig van das het juiste woord of de juist benaming,…

Hij krijgt het soms van mij nog,…al moet ik zeggen dat met zijn nieuwe voeding zijn krampjes enorm verminderd zijn,… :dance:

@Chrisje wrote:

Hier bij beide dame’s hielp het tegen de krampjes en werden ze er ook rustiger van! Ik zweer er dus bij… :lol:

In Cinababy druppels zit alcohol (2,69%). Misschien dat ze daar sterk op reageerden? Ik heb eens van iemand gehoord dat een baby zelfs suf van die druppels is geworden. Achteraf bleek dat om overdosering te gaan.