Chris weet dat ie Chris is...........!!

Chris herkent zichzelf op foto’s, ook al zijn het foto’s van een tijdje geleden… En vandaag zag hij bij mijn ouders een foto van zichzelf staan en ging blij kijken, dus ik zeg:“Ja, dat is Chris…!!”… Zegt ie ineens zelf zijn naam… :shock: Terwijl de r achter de ch (de kr klank dus) onwijs moeilijk is… :inlove:



Dan ben je ineens wel een hele trotse mama… :inlove: :inlove: :inlove:



En we stonden vanmiddag in een stoffenzaak… Ging hij overal aan voelen, dat doet hij al sinds hij voor het eerst meeging naar de stoffenmarkt, hij zag mama voelen, dus Chris ook voelen…



Zegt ie vanmiddag bij elk stofje dat hij pakt en voelt ineens “mooooiiiiii”… :inlove:

He, wat een lekker ding toch…



En wat knap inderdaad…Superventje… :mrgreen: :-*

Hihiiiiiiiiiiiiiiiiii :inlove: :inlove: :inlove:



:thumbup:



Wat goed zeg ! En wat leuk he, je mannetje zo groot te zien doen :inlove:



Die Christan :dance:

:inlove: :inlove: :inlove:

:thumbup: WOW Chris wat knap!!! :inlove:

En dan kun je nu je eigen stofjes uitkiezen, kan mama er mooie kleren voor je van maken! :wink:

heyyyyyyyy CHris wat goed van je zeg !!!



En dan al uitspreken ook, knap van je,



leuk he mama, trots zijn :inlove: hiii

Wat zijn dat toch heerlijke momenten :inlove:

Wat knap zeg!! Leuk hoor, daar gaat je moedrehart zeer zeker van stralen :inlove:



Chris, laat je het ook horen vrijdag???

Truukjes doen ze nooit op verzoek he, dat weet je toch… :mrgreen:

Knap hoor…

Wat moet jij je trots gevoeld hebben!!!

Echwel… 8) Hij begint sowieso ineens ontzettend te praten nu… Vanmorgen op weg naar mijn werk heeft hij op de achterbank de krant voorgelezen… AAAPPPP… (er stond een foto van een aap op de voorkant…)… En vertellen wat ie onderweg zag… Boommmmmm, oootooooooo… :inlove: En ik vraag: “Gaan we zo naar de andere kindjes…?? Gaan we dan naar Fenne…??” Zijn antwoord: " Tenneeeeeeeeeeeeeeeeeee…" :inlove:

Oooh SMELT! :inlove:



Maar jullie hadden natuurlijk altijd al diepgaande gesprekjes samen…!!



Als ik Kars een foto van zichzelf laat zien, dan zegt hij: Baby… En dát vind ik al superschattig, laat staan als hij zijn eigen naam zal zeggen, zoals Chris!



Genietmoment van een echte Dreumesmama… :mrgreen:

@Xanna! wrote:

Maar jullie hadden natuurlijk altijd al diepgaande gesprekjes samen…!!


Hahaha… Ja, klopt…!! Het valt me nog mee dat ik in de supermarkt nog niet overvallen ben met een dwangbuis… Chris zit altijd in dat karretje hele verhalen op te hangen, en als ik even niet luister, gaat ie harder praten… En ik terugpraten… En dan moet je de mensen zien kijken… :shock: :mrgreen: :inlove:

Wat een knapperd!! :inlove: