Chris draagt voor uit eigen werk...

Chris gaat helemaal los nu met praten… Hij komt lullend z’n nest uit, en gaat er lullend in… :mrgreen: :silenced:



Vanavond droeg hij voor uit eigen werk… Nou ja, eigen werk, Rupsje Nooitgenoeg… Pakt u allen het boek er even bij en leest u mee… :inlove: Het begon zo schattig met Maaaannnn en Sjon… En de hoofdpersoon uit het boek: Hjups :mrgreen: De kenners weten dat er nu een rits fruit aankomt… :mrgreen:



Appol

Beejr

Pjuim

Apeije (=aardbeien :inlove:)

Sappel :inlove: (sinaasappelsap is overigens Sisasap :inlove: )



Daarna:

Ysssssssssssss

Kaaasssssssssssss

Wos (=worst)

Memoe (=meloen :mrgreen: ) (ehm, de rest van rijtje etenswaren noemt hij niet… :shifty: )



En dan weer Hjups op de linkerpagina… :inlove: Dat ding aan de rechterkant heet Oooooooohhhhhhhhh :mrgreen:



De laatste pagina biedt grootste verrukking… Fliene… :inlove: :inlove: :inlove: Mama, kíjk… Fliene… En dan kijkt ie me wel zo blij aan… Daar word ik gewoon ook helemaal blij van… :inlove:

:inlove: :inlove:

heerlijk is dat he

ooooh wat gaaf zeg!!!

dan smelt je toch!!

het woord hjups allen al!! :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove:

O, wat heerlijk. :inlove:

Kan ik een kaartje kopen voor een middagvoorstelling?

:inlove: Wauwie :inlove:

Heeeeeeeeeeerlijk gewoon!! Moet dat boekje ook zeker aanschaffen!! Gelijk een goeie tip :thumbup:

:inlove: :inlove: Lief hé! Victor zegt zo het boekje van Muis op… Ik help hem wel :wink:

Muis houdt van : Eddyyyyy ( en dan knikt hij heel blij) Bloemen!



Muis houd van : Kora singt liedje lalala



: Kees koekje



: Oscar ziek Kusje ( en dan geeft hij de luch of het plaatje een kus )



Muis houdt van al haar vriendjes en ook van: jou!!!



En hij begint nu ook een beetje te zingen. Af enn toe een woordje met er tussen geneuri.



Gelukkig houd ik wel van voorlezen en zingen ( mijn buren niet als ik zelf ga zingen want kan er nix van :oops: maar Victor vindt het super!)

Het boekje van Muisje Max is ook erg leuk. Bij ons helemaal stuk gelezen door Max :inlove:

Vandaag het boekje gekocht van de rups… :lol: :wink: :thumbup:



Jesper vindt het geweldig!!! Maar hij komt nog niet verder dan “abbol”… :inlove: