chorizo die niet uit de koeling komt?

de chorizo uit de koeling mag ik niet dat weet ik.

maar hoorde ergens dat je de chorizo worst(zo’n staaf die buiten de koeling hangt)wel mocht.die zou bewerkt zijn zodat het niet meer rauw is, is dit zo?

Lijkt mij onzin…



Enne chorizo staat voor zover ik weet helemaal niet op

de verboden lijstjes hoor! :snooty:

Daar sta ik ook van te kijken. Wat is er dan met chorizo?

Das dan weer nieuw, chorizo mag idd niet :roll:



http://www.voedingscentrum.nl/EtenEnGezondheid/Zwangerschap+en+kind/Zwangerschap/Niet+doen_+oppassen+met/





Dus meteen een antwoord op je vraag. Het mag gewoon helemaal

niet. Dus koeling of geen koeling maakt niks uit als je het mij

vraagt.

het is wel afwisselend om in verschillende tijdperken zwanger te zijn zeg :slight_smile:



Gerookte zalm, chorizo, tonijn, dat kende ik eerder echt niet.

Nee idd ik ook niet. Ik heb ook gewoon gerookte zalm gegeten in de

beginfase van mijn zwangerschap. Nou ja, pech gehad denk ik dan maar.

Het is niet met opzet gedaan :wink:

Ze verzinnen ook elke keer weer wat nieuws zeg.

M’n derde zwangerschap, maar toch elke keer weer nieuwe dingen, haha.



Twee jaar geleden hadden ze het ineens over kaneel ed, maar gelukkig vond mijn vk dat onzin. Nu zie ik het ook nergens meer terug.

nooit eerder gehoord. Nu eet ik dat niet iedere dag, maar ik heb volgens mij tijdens m’n zwangerschap wel salami door de pastasaus gegeten.



Ik snap ook iet waarom niet, chorizo en salami is toch niet rauw?

Dat chorizo niet mag is voor mij ook nieuw hoor :eh:



Mag je zeker ook geen droge worst meer eten, is net zoiets of niet??

HELP GEEN CHORIZO???



Ik woon in spanje, daar stikt het hier van en is zo lekker, nou ja weer een dingetje meer op mijn lijstje, zo blijven we bezig natuurlijk pfff

droge worsten en chorizo vallen onder 1 noemer idd. Bij Elise kon het allemaal wel nog en werk op de vleeswaren afdeling bij de AH en daar hebben we heerlijke fuet en bistro pur porc… maar dat kan dus eigenlijk ook niet :? maar denk niet dat 1 plakje echt kwaad kan hoor, dan mag je bijna niets meer op brod ook…!!!