Ik weet niet of die chinese tabel waar is?
Om te kijken of je jongen of een meisje krijgt
bij mij klopt het wel bij beide (2) kinderen
Graag even de mening horen…
wat vinden jullie van het chinese tabel???
Bij mij klopte het alleen bij Lucas, en bij Pepijn & Merlijn klopte het niet dus ik geloof er niet in, maar ja ze hebben altijd 50% kans dat het goed is he?
klopte niet, volgens de tabel kreeg ik een jongen
enne volgens mij is het nog altijd de man die het bepaald :-*
volgens tabel zou ik een meid krijgen maar heb toch echt een knul
Volgens de tabel bij Mik een jongen —> klopt.
Deze keer volgens de tabel een meisje —> over 4 weken weten we het :inlove:
Bij ons klopte het ook niet, het had een jongen moeten zijn. Maar Lianne is toch echt een meid!
Bij mij klopte het wel, ten minste wat de echoscopist heeft gezien dan. Of dat klopte zien we in september
Bij mij klopt het alleen bij mijn (nu nog) jongste. En ook van de kleine op komst klopt de chinese tabel niet. Tis dus zeker geen garantie.
xxxx
ik geloof er niet in en bij mij was het beide keren NIET goed.
Hier klopte het niet. Ik zou een jongen krijgen en kreeg toch echt een echte meid!
volgens de chinese tabel krijgen wij een meisje, nog maar 12 weken voordat we het hopelijk weten :?
Maar zoals melanie al zegt, ik geloof er helemaal niks van, want de man bepaald het geslacht en de chinese tabel kijkt naar de leeftijd van de vrouw :think: misschien hadden ze er 1 met de leeftijden van de man moeten maken :lol: 8)
Bij mij klopte het bij allebei !
Bij de eerste klopte het nu zou ik een meid moeten krijgen maar heb toch echt het gevoel dat het een jochie gaat worden.
BIj mij klopt(e) het bij alledrie.
twee meiden en dan nu een zoon op komst(volgens de echo dan)…
Marieke
Bij Juul klopt het…
de kalender had het beide keren fout
Hier klopte het wel bij Jayden en volgens “de chinees” zou ik nu weer een jongen krijgen, over 28 weken dan weten we het of ie weer gelijk had