Chinese baart kind van vijftien pond

OMG! :shock: Moet je toch niet aan denken??



Chinese baart kind van vijftien pond



Laatste update: 8 februari 2012 10:32 info



BEIJING - Een 29-jarige Chinese heeft een ruim vijftien pond (7,04 kilo) zwaar kind gebaard. Het jongetje kwam zaterdag door middel van een keizersnee ter wereld en geldt als de zwaarste baby die ooit in de Volksrepubliek het levenslicht zag.



Moeder en kind maken het prima, meldde de staatskrant Tianjin Post.

De boreling heeft de naam Chun Chun gekregen. Zijn vader en moeder hebben een voor Chinese begrippen gemiddelde lengte en gewicht.

Volgens Guinness World Records is Chun Chun zeker niet de zwaarste baby ter wereld. Die eer gaat naar een kind dat in 1879 in de Amerikaanse staat Ohio werd geboren. Deze baby woog maar liefst 10,77 kilo.



bron: Nu.nl

Pfffff :shock: omg!



Nee daar moet ik idd niet aan denken :lol: Mn zoontje weegt dat nu, nouja ietsjes meer…

En dan wat er verderop in t bericht staat, het zwaarste kind was 10.7 kilo! :shock:

@EstHe wrote:

Pfffff :shock: omg!



Nee daar moet ik idd niet aan denken :lol: Mn zoontje weegt dat nu, nouja ietsjes meer…

En dan wat er verderop in t bericht staat, het zwaarste kind was 10.7 kilo! :shock:




en al in 1800 ergens… arme moeder… bestonden er toen al keizersnedes? of hadden de vrouwen toen nog brede heupen?? (dan baar je toch makkelijker? of is dat een bakerpraatje) :oops: :oops: (t gaat bij mij in elk geval wel op) :oops:

@konijn wrote:

@EstHe wrote:
Pfffff :shock: omg!



Nee daar moet ik idd niet aan denken :lol: Mn zoontje weegt dat nu, nouja ietsjes meer…

En dan wat er verderop in t bericht staat, het zwaarste kind was 10.7 kilo! :shock:




en al in 1800 ergens… arme moeder… bestonden er toen al keizersnedes? of hadden de vrouwen toen nog brede heupen?? (dan baar je toch makkelijker? of is dat een bakerpraatje) :oops: :oops: (t gaat bij mij in elk geval wel op) :oops:




Ohhhh dat had ik nog niet eens zien staan. tja, of ze dat toen al deden, zou 't niet weten eigenlijk… Ach, arme vrouw :frowning: ga me serieus afvragen of ze dat wel overleefd heeft toen…



Weet niet of 't een bakerpraatje is, voor jou iig niet :wink: :thumbup:

7,04 kilo is in mijn ogen ruim 14 pond en niet ruim 15 pond…

Dat is dan toch geen baby meer…meer een dreumes

@Krabje wrote:

7,04 kilo is in mijn ogen ruim 14 pond en niet ruim 15 pond…


Engelse ponden?

@Kittycat wrote:

@Krabje wrote:
7,04 kilo is in mijn ogen ruim 14 pond en niet ruim 15 pond…


Engelse ponden?




Dat zal het wel zijn denk ik. Maar het blijft veel. Zeker als je het met onze meisjes vergelijkt KC. :wink:

@Naatje wrote:

@Kittycat wrote:
@Krabje wrote:
7,04 kilo is in mijn ogen ruim 14 pond en niet ruim 15 pond…


Engelse ponden?
Dat zal het wel zijn denk ik. Maar het blijft veel. Zeker als je het met onze meisjes vergelijkt KC. :wink:


:mrgreen: die van mij haalt nu die 10,77 nog niet eens 8)