hoi,
ben momenteel in een lees verslind fase haha.
zit nu nu op 1 boek per 2 a 3 dagen ( heb vakantie )
dus wie heeft er nog wat boeken liggen in dit genre.
heb al heel veel gelezen van madeleine wickham, jill mansell, sophie kinsella
Heb je er al gevonden?
Ik heb er nog een heel aantal in de kast staan. Daaronder ook de schrijfsters die jij opnoemt. Maar ook Mariette Middelbeek en Cathy Kelly.
Ik ben nu niet thuis, dus de titels kan ik niet voor je opschrijven. Als je interesse hebt, dan zal ik vanavond voor je kijken.
Ben je al langs de kringloop geweest? Daar haal je ze vaak ook voor weinig geld :thumbup: (al is het nu idd vakantieperiode en ben je dan niet de enige die dat soort leesvoer gaat halen )
Geen idee wat ik zelf nog heb en wat weg mag :think: Zou ff moeten kijken daarvoor.
:-* Groeten, Evelien :vlinder:
Ik zal vanavond eens boven gaan kijken voor je. Ik heb geloof ik heel wat in de kast staan wat weg mag voor een klein prijsje!
bedankt voor jullie reacties.
ik ben eigenlijk niet naar een kringloop geweest.
maar goed idee.
ik heb wel wat reacties op marktplaats gezet dus ben benieuwt.
wel zonde zit nu nog tot zondag op de camping en ben door mijn boeken heen
zal zo eens googelen of er hier ergens een kringloop inde buurt zit
iemand al wat gevonden ?
Oeps :oops: sorry, ik ben het helemaal vergeten… Ik loop gelijk even naar boven voor je!
Komt ie:
- de dagboeken van bridget jones - helen fielding
- de duivel draagt prada - lauren weisberger
- shopaholic zegt ja! - sophie kinsella
- shopalicious - sophie kinsella
- gemengd dubbel - jill mansell
- all-inclusive - suzanne vermeer
- het bernini mysterie - dan brown
- schone handen - rene appel
- dit is het begin - sean french
- de rode kamer - nicci french
- gevallen meisjes - ingrid black
- rendez-vous - esther verhoef
- close-up - esther verhoef
- de schaduw van de wind - carlos ruiz safon
- de client - john grisham
Deze onderste paar zijn geen chicklits, maar misschien zit er toch wat voor je bij dacht ik
Stuur maar een pb welke je wilt als er wat voor je bij zit. Volgens mij passen ze per stuk wel door de brievenbus, behalve bridges jones en de schaduw van de wind. Noem ook maar een bedrag wat je ervoor wilt geven, hou dan wel rekening met verzendkosten, ik kan ook via dhl versturen!
dat zijn er een hoop :lol:
ik zal ze morgenochtend ff voor je checken en dan geef ik het je weldoor
Ik kon uit jouw berichtjes niet opmaken of je nog interesse had. Als je dat nog hebt, zoek ik het morgen even voor je op. De boeken staan boven en de kindjes liggen op bed, dus daarom wordt het morgen.
Ik heb ook nog een boel boeken. Zal vanavond even een lijstje maken en dan laat je maar weten of je het wat vind.
Ik heb er ook nog een stel in mijn winkeltje staan hier op het forum.
susanne ik heb je een pb gestuurd.
maar dames heb zeker boeken nodig dus kom maar op