chefville

Ik kan dat eierding ook goed gebruiken.

Jij hebt hem nu dus Oes?

Ik ga ook gelijk even kijken.

Hij doet het bij mij nu ook.

Ben wel toe aan wat nieuwe opdrachten want de enigste die ik nog had staan is die van 188 sterren en dat gaat niet zo snel op dit moment :mrgreen:

ik vind het juist wat veel op dit moment

maar komt ook, speel het voor de leuk en wil dat ook zo houden

wel stom dat je, wil je missie halen, farmville moet gaan spelen

ja dat vind ik ook stom en ga het ook niet doen…

ga vanmiddag weg en ben pas maandag weer, dus dan zou ik het toch haast niet haan redden… en heb meer dan genoeg verslavingen :lol:

Ik speel farmville zo heel afentoe, dus ik probeer het wel, tot level 10 wat ik nu moet en dan kap ik ermee haha.

Ik kom net ineens tot de ontdekking dat ik mijn bakplaat kan upgraden :dance:

Er groeien vanmorgen trouwens uien in mijn keuken :lol:

ik ga er vandoor… heb er allemaal langdurige dingen in gedaan!! spreek jullie maandag weer!!!

Oes heel veel plezier!!! :-*

opdrachten volgen elkaar nu wel heel snel op…

Ja, jaarmarktfestivalopdrachten, leuk :smiley: :dance:

Heb mijn buitenterras al festivalklaar, alleen jammer dat er geen bijpassend outfitje is.

ik ben er weer hoor… gelijk maar bezig met die opdrachten,… al mijn gerechten waren verpieterd helaas :?

Ach wat zonde zeg, ik wist niet dat ze konden verpieteren.

Ik ben ook druk met die opdrachten van de jaarmarkt maar mijn hemel wat heb je er een lading mosterd voor nodig zeg en ik kan helaas vandaag niks meer vragen aan vrienden dus ik zit nu om de 10 minuten klaar om mijn mosterd op te halen :lol:

:lol: :lol:

ook ik mosterd nodig om pittig gehakt te maken

en dan die wraps met kip en sla nog 5 keer…

ik heb steeds zout te kort

want ja, kippenbouillon, rundvleesbouillon,…

Oja zout ook altijd tekort en water ook wel. Maar nu dus vooral mosterd, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel mosterd :mrgreen:

Meiden ik kan ook wel wat buurtjes gebruiken in chefville… Zijn er dames die mij kunnen helpen?

Ja hoor, pb je gegevens maar dan voeg ik je toe, gezellig :smiley:

je mag mij ook PB en dan voeg ik je ook toe

Jaa ik kan ook wel nieuwe buurtjes gebruiken. Je mag me PB-en dan voeg ik je toe. Gezellig.

Ik moet dus nog 8 sterren voor die 188 maar het gaat gewoon niet, ik krijg amper sterren meer erbij. En wat ik dan niet snap is dat iemand die 15 sterren!!! achter mij stond nu ineens 18 sterren op mij voor staat :think:

Die heeft er vast geld ingestoken anders krijg jij in 2 dagen tijd toch geen 33 sterren???