chefville

nee dat lijkt mij ook niet…bij mij gaat het ook weer heel langzaam…

Ja toch anders kun je nooit zo snel die sterren halen, hij zit nu op 205.

Snap dat echt niet. Vooral omdat ik zelf zie hoe langzaam de laatste sterren tot een opdracht gaan.

Jammer dat die lintjes geen sterren zijn :mrgreen:

en ik mis een zoutdepot

kan dus even niks doen tot ik weer bij iedereen bij langs weg

(hoezo niet veel buren hihi)

Hihihi Hedje hoeveel buren heb je dan?

Ik heb ook altijd chronisch zouttekort maar kan het eigenlijk altijd wel even bij buren halen.

ik heb ook behoorlijk veel buren… dus zout kan ik ook wel halen…

die opdrachten zijn er nu wel erg veel hoor… weet niet waar ik moet beginnen… tja level 10 in farmville halen, maar dat weet ijk niet of ik dat ga redden…

ben nu begonnen met 7 wrap met kip maken…

en moet 2 lintjes voor mijn maisding halen…

Ik ben net naar level 8 gegaan in Farmville.

Die lintjes moet ik ze nu alle 30 gaan halen.

En ik wil zooooooooooooo graag naar die 188 sterren. Ben daar al zo lang mee bezig :frowning:

wat heb je dan met 188 sterren"?

ik moet er 131…en heb er nu 127… maar door dat lintjes gedoe kom ik ook daar niet veel verdder…

volgen mij kun je met die vegamaat ook sterren halen :thumbup:

Dat is mijn opdracht tot ik weer nieuwe krijg, 188 chefsterren :?

En ja ik zag het bij die veggiemaat, alleen veel tomaten nodig maar we komen zo wel van die takkechampies af :mrgreen:

Denk alleen dat ik wat tomatenplantjes erbij moet planten.

ja eindelijk worden we verlost van die verekte champies… heb ze nu zelfs te kort… kom energie te kort… had nu namelijk ff niets te doen dus kon mooi even korte dingen maken…

Energie heb ik ook tekort nu ja.

Dus veel de feeds op startpagina in de gaten houden om aan energie te komen :angel:

heb er een dagtaak aan… :mrgreen:

Nog 4 sterren, moet lukken vandaag of morgen denk ik, als ik tenminste genoeg champies bij elkaar krijg :lol:

@oessie wrote:

ja eindelijk worden we verlost van die verekte champies… heb ze nu zelfs te kort… kom energie te kort… had nu namelijk ff niets te doen dus kon mooi even korte dingen maken…

dat zag ik ja…

alleen maar champi’s proberen te scoren :evil: :lol: :lol:

geen idee hoeveel buren ik heb

zal vanavond wel eens tellen

maar door die opdrachten als maak gehakt, gaat zout gewoon snel

ach ik had niet de ambitie om jullie in te halen hahahah

@K1TT3N wrote:

Denk alleen dat ik wat tomatenplantjes erbij moet planten.

Daar mag je er helaas maar 2 van hebben :?

Gelukkig zijn ze wel snel weer te oogsten.

Goh Hedwich en ik maar denken dat je mij probeerde in te halen :lol: :lol: :lol: :lol:

heb mijn broodmachine :dance:

@Marieke_5000 wrote:

Goh Hedwich en ik maar denken dat je mij probeerde in te halen :lol: :lol: :lol: :lol:

jaja steek de draak maar met mij snik

:cry:

Ah Hedje :hug: :-* :mrgreen:

Oes hartstikke mooi :dance:

Ik heb mijn 188 sterren en ben bezig om een frituurpan te bouwen en allerlei nieuwe opdrachten. Ook een slowcooker maar dat moet ik eerst 207 sterren voor hebben :frowning:

Zo raar, die ene die mij ineens zo heel ver voorbij was gegaan die stond vanmiddag nog op 208 sterren en nu staat hij ineens weer op 192 :think: