@oessie wrote:
nou na heel veel geduld ga ik vanmiddag die 119 sterren halen… :dance:
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
@oessie wrote:
nou na heel veel geduld ga ik vanmiddag die 119 sterren halen… :dance:
Ik moet er dus nu 188 dus duurt nog wel even.
Met 178 kan ik wel het citrusvruchtenveldje kopen.
Ik ben nu al bij 2 buren op visite geweest waarvan het restaurant ineens bijna identiek is aan de mijne :eh: :roll: :mrgreen:
goed voorbeeld doet volgen ? :mrgreen:
@Marieke_5000 wrote:
Ik ben nu al bij 2 buren op visite geweest waarvan het restaurant ineens bijna identiek is aan de mijne :eh: :roll: :mrgreen:
ja zie het als een compliment… die van jou is ook erg mooi zeg…
ik heb die van mij ook beetje opgpimpt :mrgreen:
Ik zie het ook als een compliment maar ik had elke keer zoiets van he? Ik ging toch bij een buur langs en nu blijf ik gewoon bij mezelf :lol: :lol: :lol:
Ik heb chronisch tekort aan zout elke keer :?
En is er geen verdelgingsmiddel voor die champignons :evil: :evil:
Ik word echt stapelgek van die dingen en je hebt zo maar zo weinig nodig maar ze overwoekeren gewoon alles.
ja ik word ook gek van die champies… vreselijk…
nou ik kan nu mijn grill uitbreiden… heb in ieder geval wee r een hoop opdrachten erbij… dat maakt het veel leuker dan alleen die sterren zien te halen…
champi’s blokken door ze ergens achter te zetten, gaat het langzamer naar mijn idee
ik heb een teveel aan peper…
Ja dat maakt het inderdaad een stuk leuker.
Hebben jullie die sla-opdrachten ook al gehad?
Wat een gedoe zeg, je moet daar ook 7 keer wraps met kip en sla maken alleen die duurt 6 uur.
ben bezig met 3 keer groene sla maken
duurt ook lekker tijdje
Ja die groene sla duurt 12 uur geloof ik?
Ik zit er inderdaad aan te denken om die kwalitatief uitermate teleurstellende champi’s achter muurtjes of zo te gaan zetten. Maarja, dan moet ik er wel een stel kwijt eerst :lol:
ik heb ook zo min mogelijk gras, dus kunnen ze ook niet groeien…
ik ben ook met die sla opdracht bezig, die had ik even op laag pitje omdat ik die sterren wou halen… ik begin dus nu met die 3 x groene sla…
ben het hele weekend weg,we gaan naar duinrell… dus dan weten jullie dat…
kan bijna mijn grill uitbreiden… moet nog 2 sinaasappels van de hulpvraag… hebben jullie die al gedaan bij mij ?? :mrgreen:
Oes heb ik een verrassing voor je, ze groeien ook op tegels
Sinaasappels, ik ga gelijk even bij je site kijken.
Oes ik kan het niet bij je vinden, heb je een link toevallig?
https://www.facebook.com/mariska.degast/posts/484338551584944?ref=notif¬if_t=like
weet niet of het zo lukt
Ja het lukt zo wel maar alle beloningen zijn al opgehaald, kan je dus niet helpen
vreemd moet er nog 2 hebben… hoeveel tijd kan je weer een verzoek doen dan? :think:
Geen idee daar zit toch wel een aantal uren tussen volgens mij, als je hem weer plaatst stuur mij dan even een prive berichtje met de link.