ik snap niet marieke hoe jij aan 119 sterren bent gekomen…
ik kan namelijk niet zoveel meer maken :think: mijn steenoven heb ik alles al klaar, mijn koekenpan en dat andere ding ook…
als ik even gauw uitreken kan ik nog een 5 t al sterren krijgen… maar ja dan ben ik er nog niet :think: komen er voor een bepaald level nog recepten bij of zo??
Ja op een gegeven moment krijg je wel gerechten erbij. Heb je van de kooktoestellen die je nu hebt overal al 3 sterren op?
ja bijna wel, of ik heb die producten nog niet, zoals paprika…
Paprika heb ik ook nog niet maar hoe hoger je komt hoe meer gerechten erbij komen.
Ik moet nog 1 ster en dan kan ik mijn wok updaten, komen er ook weer gerechten bij.
En ik moet nog 4 sterren en dan kan ik weer een stukje grond erbij kopen, het schaduwrijk grasveldje, er staat daar ook een boom met een nieuw gerecht. Ligt aan de rechterkant naast dat vrachtwagentje voor sociale catering.
zo ver ben ik nog laaaaang niet
moet die rosbief maken, maar omdat te kunnen maken, moet ik eerst een rundvleesopdracht doen ?
Rundvleesopdracht??
Kun je hem zowiezo maken of nog niet?
nee, het broodje rosbief zit een slot op
er staat bij; doelen bereiken voor haal het rundvlees
Ah dan moet je nog even geduld hebben :mrgreen:
Ik ben bezig mijn wok te uppen, zit heel geduldig te wachten tot mensen mijn benodigde dingetjes toesturen :roll: :mrgreen:
Zal morgen wel worden denk ik.
nog 12 sterren tegaan… dan kan ik eindelijk die opdracht afmaken…
maar denk dat dat nog wel even duurt… ben nu druk wentelteefjes aan het maken… krijg er trek van :shifty:
heb mega gebrek aan uien, gaat dus langzaam
Vergeet steeds hier te kijken :think:
Ben inmiddels level 18 en heb 53 chefsterren nu.
Gaat nu toch wel wat langzamer.
Heb niet zo erg veel vrienden die deze spel ook spelen. Dus dan ga ik maar regelmatig mijn keuken-indeling veranderen Goed tegen verveling hihihihi.
En hoe gaat het bij jullie vandaag?
ik moet nodig wat geld gaan uitgeven… maar waaraan?
verder moet ik nog 9 cheftsterren en denk er vandaag 2 te kunnen afronden…
vanmiddag moet ik werken dus dan heb ik geen tijd…
Aan een nieuwe inrichting misschien?
Dat heb ik gedaan.
Ik heb sinds gisteravond het veldje met de avocadoboom erbij :dance:
Ik ga eigenlijk wel lekker, veel nieuwe gerechten en mijn sterren gaan gestaag door.
ja je gaat echt onwijs hard…
ja een nieuwe inrichting misschien wel leuk,sla je dan oude dingen op in je inventaris?
ben nu op mijn werk, en kan er hier niet in… vanavond weer weg… dus zal morgen wel eens gaan verdiepen in een nieuwe inrichting
ik moet nog ca 3 voor het kippenhok
maar heb niet zo heel veel vrienden die het spelen dus ook logisch het gaat niet supersnel
maar geeft ook niks
het moet leuk blijven om te doen
ik ga nu eindelijk ook eens lekker met die sterren… hoef er nog naar 4 en kan er vanavond als het goed is nog 2 halen :dance:
Ik zei het toch Oes, voortaan beter naar me luisteren :mrgreen:
oke zal beter naar je luisteren :-*
brave oessie :mrgreen:
nou na heel veel geduld ga ik vanmiddag die 119 sterren halen… :dance: