ikheb vandaag niet veel gedaan in mijn restaurantje…
dus helaas word het morgen eer ik die 227 sterren ga halen…
mij pc zit ook steeds vast… grrr
Dan ligt het dus schijnbaar niet aan mijn pc als jij ook elke keer vastloopt Oes :think:
ik kon er ook niet altijd opkomen vandaag
regelmatig in beeld van ververs
of dat het heel schokkerig bewoog allemaal
zijn gewoon teveel mensen aan het spelen :mrgreen:
Een feestzaal :inlove:
ja en nog meer opdrachten… pfff voor ik dat allemaal eens af heb… en alles moet met die spookovengrill en dat andere ding heb je maar weinig nodig…
hoop echt dat ik het ga halen…
Het zijn wel heel veel opdrachten voor die spookovengrill ja, had wel wat minder gemogen en wat meer voor de ketel.
Ik kan gewoon nergens aardappelen weghalen, wordt me niet gegund, zo ga ik nooit die sterren halen.
Net bij Oes wel een asperge meegebietst :mrgreen:
die aardappels inderdaad,… of de paprika die heb ik heel hard nodig voor die sterren… nog een uurtje dan heb ik die 227 sterren
Hemel ja die paprika’s dat is helemaal ellende om te krijgen. Ik zal blij zijn als ik ze zelf in mijn tuintje kan planten :?
Ik weet niet wat er aan de hand is maar ik krijg bij buren de ene na de andere asperge :dance: :dance:
Ik heb nu al mijn derde chefster bij elkaar voor die asperges op de bbq dus zowiezo vandaag 1 ster erbij :dance: :dance:
ooooooh dus zo zit het !!!
ik krijg dus bij veel buren… niks noppes nada… :?
Oh oh oh, al 2 weken hou ik je banner in de gaten Hedwich zodat ik je met Jan kon feliciteren en nou zie ik ineens dat ik het ondanks dat toch vergeten ben :oops: :oops: :oops:
Maar better let as net :mrgreen:
Dus alsnog van harte gefeliciteerd met je grote vent :-*
hedje nog gefeliciteerd!!!
moest jij nog zoveel op die BBQ dan aan asperges… hm,mm dan mag ik niet klagen want moet nog 1 ster en dan heb ik zie ook allemaal…
die bonen voor de sojasaus heb ik ook dringend nodig
Ik heb nu alles van de BBQ op 3 sterren :dance:
Ik denk maar weet het niet zeker dat ik vanavond die laatste ster haal en dan op 248 sterren zit. Dan nog 14 aanbevelingen en ik kan mijn eigen aspergekraam kopen aan de linkerkant :dance:
Er staat ook een ananaskraampje, geen idee wat je daar dan mee kan :think:
ik moet nog 40 aanbevelingen dan heb ik die tofu hut!.. dus zal even flink rozen gaan vragen :thumbup:
Aanbevelingen heb ik al binnen, nu die ster nog.
Volgens mij ben ik door mijn Halloweenopdrachten heen op eentje na en dat is 36 lintjes halen.
goed zeg… ik mag nog wel even…
ik kan er nu niet in…
dank jullie wel dames !!!
hij is nu echt 12… :shock:
zal zo eens proberen of ik er dan wel in kan komen
ik heb de wok net opgewaardeerd
en een stukje land erbij
wat doen jullie trouwens als je op je max van geld zit ?
Dan ga ik weer herinrichten Hedwich :mrgreen:
Ik kom er ook weer niet in.
kom er wel in, maar alles loopt en gaat haperend
ben er maar weer mee gestopt