Hedje je gaat inderdaad goed :thumbup:
Ingelke inderdaad wat Hedwich zegt, zodra je meer kooktoestellen hebt gaat het ineens snel.
Ik heb 18 lintjes :dance: :dance: :dance:
Nu wachten op die ovenupgrade zodat we die andere opdracht af kunnen maken.
ik moet m nog 1 of 2 keer aanzetten voor lintje nr 18
heb waterrr nodig moet 9 keer die vietnamese noedelsoep maken
maar dat kan rustig aan, moet dan ook nog iets van 8 of 9 chefsterren halen
ik met ook nog 2 maken dan heb ik 18 lintjes… en we kunnen dat ding upgraden :dance:
verder nog 8 sterren dan heb ik er 227… duurt nog wel paar dagen denk ik want zo snel gaat het niet meer…
Upgrade van de ketel heb ik klaar, wel jammer dat je weer dat 6 uur durende pompoenbrood moet maken voor de opdracht :?
Ik vraag me af wanneer we die spookovengrill kunnen updaten want die opdracht blijft maar staan op deze manier.
Bij mij zal het ook nog wel even duren voor ik op 250 sterren zit. Ik probeer echt zoveel mogelijk ingredienten bij buren weg te bietsen :mrgreen:
zo ben de hele dag op sjouw geweest…
heb net mijn ketel voltooid , en inderdaad weer die 6 uur durende dingen…
duurt weer even dus voor het klaar is
Ik ben net terug van de sportschool en ging nog even in mijn restaurantje kijken.
We kunnen de spookovengrill updaten, eindelijk!!!
ik heb hem inmiddels voltooid… had gisteravond geen toonbanken meer toen ik naar bed wou… dus kon er helaas niet zo’n 6 urig ding indoen…
maar als het mij lukt om 14 x wat in die vegamaat te maken vandaag, heb ik vanavond mijn 227 sterren :dance:
Als je er even de tijd voor hebt moet dat lukken Oes.
Die sla, tomaten en champignons heb je vrij snel bij elkaar.
Het kost alleen even wat tijd.
Maar hartstikke mooi
Weten jullie wat ik lastige opdrachten vind?
Om klanten een bepaald aantal keer de service van de zaak met een speciaal gerecht te geven.
ja vind ik ook, dan moet je echt klaar zitten om te klikken steeds…
heb vanmiddag niet veel tijd… dus geen idee of het gaat lukken… ach anders word het morgen… volgens mij kan ik bij 227 sterren mijn oven upgraden
Volgens mij wel ja als ik het me goed herinner. Kun je meer taarten bakken :mrgreen:
Ik moet dus 250 en 257 sterren halen maar bij 248 kan ik dat veldje links met die aspergebak vrijspelen, dus dat is mijn eerste doel. Kan ik die gerechten met asperges tenminste afmaken zonder overal te moeten bedelen :lol:
hihi
jullie zijn lekker bezig
mijn toonbanken zijn vol…
schiet dus even niet op
ging weer iets sneller toen ik ruimte had
Ik kom er niet in :?
ik kan er gewoon in hoor…
Ik kan er nu wel in maar hij is traaaaaaaaaaaaaaaaaaag niet te geloven.
Hedwich je gaat als een speer met die lintjes :thumbup:
ja hedje hoe doe jij dat… ik vind die opdrachten erg traag gaan… vraag mij ag of ik die lintjes wel allemaal ga halen
Die lintjes ga ik wel halen denk ik.
Moet nu voor de opdrachten nog 2 keer die van 4 uur in de spookovengrill.
ik heb geloof ik 2 keer een uurversneller gebruikt
de lange dingen snachts aanzetten
vandaag had ik een vakantiedag; lekker niks doen behalve waar ik zin in had
kan ook als je geen kids in huis hebt