Charity is zindelijk !!!

Sinds een week of 2 is Charity ineens zindelijk.

Ze plast alleen nog op de wc , poepen gaat wat moeilijker maar dat is omdat ze moeite heeft met poepen en niet goed durft , nu poept ze wel op de wc want ze klaagd dan over pijn aan de billen en dan durft ze niet ik weet dat ik eigenlijk niet met snoep moet belonen maar als ze dan niet durft beloof ik haar toch een klein snoepje als ze toch doet poepen en dat gaat nu ook goed.

'snachts heeft ze natuurlijk wel nog een luier om, maar als we naar de winkel gaan heeft ze ook geen luier om. ze kan ook heel goed ophouden tot we bij een wc zijn dat vind ik echt goed van haar !!!

goed van haar hoor!!

Anna hetzelfde verhaal, ook sinds een week of twee. (ze had last van de waterpokken, dus we hebben de luier afgelaten)

het poepen gaat hier nu steeds beter, wij belonen met stikkers, maar de stikkers zijn nu bijna op (had ze in een speciaal doosje voor haar gedaan) en dan stoppen we daar mee. (ze roept ook elke keer “bijna op”)

het poepen vind anna idd ook eng, en ze klaagt dan ook over buikpijn en pijn in haar billen, maar gisteren ging het eigenlijk opeens als vanzelf.

door wat spraakverwarring tussen mij en mijn man, had hij anna gelijk de eerste avond ook zonder luier in bed gelegd, en dat ging gelijk goed, dus die hebben we nu ook maar niet meer omgedaan…

wij nemen nog wel een potje mee voor als we langer van huis zijn, want als er niet snel een toilet te vinden is gaat het nog wel mis… dus dan maar even op het potje op straat :wink:

Wij hadden eerst ook stikkers maar die vond ze naar 4 x al niet meer leuk.

Ze heeft laatst 2 dagen haar poep ingehouden en daarna de luiers nachts helemaal vol gepoept dus ben wel blij dat ze die om had haha

Tycho is hier ook sinds anderhalve week overdag zindelijk. :dance:

Wij hadden een stickerboekje van Cars waar hij na elk plasje op de wc er één in mocht plakken. Nu is het boekje vol en mag hij de kleurplaten met stickertjes erop in gaan kleuren.

'S-nachts durf ik nog niet zonder luier. De ene nacht blijft hij wel droog en een andere nacht heeft hij weer een volle plasluier. Dus daar wachten we nog maar even mee.

Poepen deed hij eerst nog in de luier (stiekem in een hoekje). Maar nu sinds een paar dagen doet hij dat nu ook op de wc. En is dan apentrots op zijn drolletje en iedereen moet er dan ook even naar komen kijken voordat hij doortrekt.