Char komt donderdag weer!!!

@mv2kids wrote:

hoe je het ook wendt of keert… ik ben ontzettend boos geworden… kon er niks aan doen… ik kan er gewoon niet tegen dat die moeder zo ongelooflijk zielig gevonden wordt… Ok het is niet niks wat er is gebeurd, en ze moet haar kind missen… maar … nee laat ik die discussie niet weer opnieuw opwellen…



ik ben ff volledig uit mijn plaat gegaan in elk geval…



zennnnnnnnnnnnnnnnnnnn ** kijkt een keer rond in haar vrolijk versierde huis en wordt weer vrolijk***




Ik kon er ook echt niet bij voelen…ben het met je eens…

waar kan ik de herhaling zien :think:



is nog niet online :thumbdown:


  • maar over moeder die hun kind vergeten zullen we het hier maar niet hebben :angel: want das niet goed voor mn bloeddruk :lol: *

Gek he, maar ik kon het gisteren echt niet kijken.

Bij het introstukje begon ik al te huilen.



Hoe ik ook mijn best doe om deze vrouw niet te veroordelen, ik kan niet naar haar kijken.

Ik kan niet persoonlijk haar verhaal aanhoren, echt mijn hart brak bij het zien van dat ventje.



Het zal wel weer iets met hormonen (zoals altijd :roll: ) te maken hebben.

@joseetje wrote:

Gek he, maar ik kon het gisteren echt niet kijken.

Bij het introstukje begon ik al te huilen.



Hoe ik ook mijn best doe om deze vrouw niet te veroordelen, ik kan niet naar haar kijken.

Ik kan niet persoonlijk haar verhaal aanhoren, echt mijn hart brak bij het zien van dat ventje.



Het zal wel weer iets met hormonen (zoals altijd :roll: ) te maken hebben.




Ik had dat dus exact hetzelfde, ohhhh bij het zien van die beelden van dat kereltje zo vrolijk in badje en dan de gedachten dat hij zo lang achter in die auto gezeten had… Ik ben er nog steeds helemaal ondersteboven van, en emo zeg.



Ik heb het wel uitgezien, maar ik kan nog steeds geen begrip opbrengen voor wat er gebeurt is.

Hier ook tranen toen ik het ventje in bad zag zitten :cry:

ik moest werken en aangezien de dvdrecorder kapot is heb ik het dus gemist :frowning:

@mv2kids wrote:

hoe je het ook wendt of keert… ik ben ontzettend boos geworden… kon er niks aan doen… ik kan er gewoon niet tegen dat die moeder zo ongelooflijk zielig gevonden wordt… Ok het is niet niks wat er is gebeurd, en ze moet haar kind missen… maar … nee laat ik die discussie niet weer opnieuw opwellen…



ik ben ff volledig uit mijn plaat gegaan in elk geval…



zennnnnnnnnnnnnnnnnnnn ** kijkt een keer rond in haar vrolijk versierde huis en wordt weer vrolijk***






ik kon er ook niet tegen, heb toch een partij zitten huilen, tot snikken aan toe.

En wat een lekker ventje was het he???



btw, net op de site zitten neuzen want ik zou ook een reading willen voor manlief, maar dat kost 600 usdollar Nou ik heb veel voor hem over maar dat vind ik echt te gortig.

ik moest janken toen ik dat prachtige kereltje in bad zag zitten. :cry:

ik heb de herhaling gezien… :shifty:

en?

@joseetje wrote:

en?




Wilde ik ook net zeggen :mrgreen:



Spit it out Guus :mrgreen:

@joseetje wrote:



Het zal wel weer iets met hormonen (zoals altijd :roll: ) te maken hebben.




Nee hoor…

hmmmm laat ik het zo zeggen…ik kan haar ook niet zielig vinden… :silenced:



en char had alleen een boodschap voor vader…de rest was “standaard” wat ze zei…

Ik heb het niet gezien. Wil het ook eerlijk gezegt niet zien. Normaal wel. Maar niet met haar in de show. Zo zie je maar weer dat ik niet de enige ben die er zo over voeld. Gelijk al toen ik het hoorde dat er weer eentje haar kind vergeet. Ook al is het niet expres ik zal er altijd een nare smaak van hebben. Kan er niks aan doen.



Zij had dit NIET moeten doen. Niet voor tv. Dat werkt alleen maar averrechts. Het lijkt er nu op dat ze sympathie wil winnen van Kijk mij is zielig zijn. En haar schuld gevoel wat ze ongetwijfeld heefd weg te sussen. Om het maar goed te praten. Laten we eerlijk zijn zo is het toch. Als je dat op tv doet? Ik denk zeker niet dat ze het expres heeft gedaan. Maar zo op tv . Nee vond dat gelijk al raar. En zo heeft blijkbaar meer mensen een raar beeld over haar nu. Wat weer bevestigt word, dat het toch niet kan en normaal is dat je je kind vergeet. Expres of niet epres.

Nee hoor Karin ik heb geen raar beeld over haar, ik kon het gewoon niet aanzien.

Ik wilde haar verhaal niet horen, ik wilde Char niet dingen over dat ventje horen zeggen en ik wilde de foto’s van dat knulletje niet zien.

Ja idd dat lijkt mij ook heel moeilijk. Daarom kan en heb ik dus ook niet gekeken. Want voor dat ventje is het het allerergste. Die heefd geen leven meer die hij nog voor zich had. :kaars:



Maar laten we eerlijk zijn als je de reacties lees zo hier. Hebben mensen er toch wel een beeld van haar. Kom op zeg. Ben ik dan de enige. Ik weet niet hoor. Ik heb wel een beeld van haar. En ik ken haar niet eens., Vind dat heel erg. Maar ik kan het gewoon niet snappen. En daarom heb ik een raar beeld van haar. Dat word wel gevormd zo.



Ik denk echt niet dat ze het expres heeft gedaan. Maar waarom op tv. Dat kan ook thuis zo,n reading. Wat denk je wat mensen gaan zeggen. Dat ze haar nu ineens zielig vinden? Nee zielig voor dat ventje ja. :kaars:



Wat denk je Zouden ze HAAR zielig gaan vinden of dat kereltje. Ik denk dat de keus heel makkelijk is. En daarom werkt het voor haar alleen maar averechts dat het zo op tv moet. Dat denk ik hoor. Ik neem aan dat zij over haar schuld gevoel heen wilt, begrijpelijk. Maar mensen kijken er niet zo tegen aan. Die denken alleen maar aan dat kereltje. Dat helpt haar niet. En zo krijg je weer dicussies en word er weer over haar gepraat hoe erg ze haar vinden etc. En dat helpt haar niet. Als het haar voldoening zou geven zo,n reading wat begrijpelijk is. Had dat dan zonder camera,s gedaan. Want dit is iets wat HAAR aangaat.



Ik vind Char helemaal geweldig. Ik kijk als ik kan er altijd naar. ( mn man vind het niks) Ik geloof er erg in. Maar dit is nou iets wat voor mij NIET hoeft. Krijg er een beetje een naar gevoel bij. Ook omdat ze het ventje laten zien etc. Nee dan zou ik gelijk huilen. :cry:

ok heb de uitzending NOG een keer bekeken:

wie char vaker gezien heeft herkent haar gedrag:


  • ze geeft NIKS geen reactie vanuit chris: niks geen chris zegt, chris doet…

    -dat is vrij vreemd omdat het koppel voor deze ouders heel veel info krijgen via de overledene- zo van hij staat nu naast me en…: tuurlijk is hij klein en kon niet praten maar het meest opvallende is:


  • ze vergeeft de moeder niet. -ook niet namens chris-

    ze geeft de moeder de opdracht zichzelf niet langer te straffen en zichzelf te vergeven.


  • de ouders vragen waarom er zoveel pech was die dag, waarom hij geen beschermengel had dei hem gezien heeft in die auto of waarom het kdv niet belde: char antwoord (in mijn ogen tactvol) dat een beschermengel hem mee naar de hemel nam.


  • ze noemt de moeder een perfectionist, die alles het beste wil doen: een vrouw, een dochter…en zo nog een rij. maar ze noemt haar geen (beste) moeder.


  • edit: ze vraagt de moeder tot 2 maal toe, 1 maal rechtreeks, 1 maal indirect of er opzet was: de moeder kijkt weg, en rolt met haar ogen…naar linksboven en weer terug.

    in de psychologie wordt wegkijken en dat naar linksboven als een negatief signaal gezien.



    verder sluit char de uitzending af met: “ik hoop dat jullie net zoveel rust voelen als ik als ik aan chris denk”.



    ik vind het veelzeggend zoals char reageerde.

    vergeet niet, char doet dit al 30 jaar, ze is psychologisch erg sterk, en kiest haar woorden heel doordacht.

Guusje, ik ben wel nieuwsgierig hoe jij dit nu interpreteert dan…

Ik vond het trouwens ook maar raar dat ze met hun verhaal bij Char kwamen… dat zou ik dus écht nooit gedaan hebben als ik in hun schoenen stond… Maar goed, dat zou ook niet gebeuren, want ik zou mijn kind NOOIT vergeten :twisted:. Overigens heeft een vriendin van haar dit geregeld. Maar dan nog heb je de keuze om nee te zeggen, toch?

ik interpreteer het als “opvallend”… meer niet .



het is niet aan mij te oordelen…ik heb alleen wel gezegd dat ik die moeder niet zielig kan vinden…dat was en is mijn eerste gevoel.



ik kan er niks mee dat “vergeten door drukte” …psychologisch misschien allemaal verklaarbaar…maar voor mij onverteerbaar.