Chaos door dit weer!

Ons mannetje komt 's Avonds laat en 's ochtends vaker dan anders en overdag minder vaak voor veel melk en af&toe voor een slokje.

Zijn hele schema is dus door de war. Hij slaapt overdag nu ook bijna alleen maar. Rond etenstijd leeft hij op, om vervolgens tot de laatste voeding weer te slapen…

Hij heeft wel voldoende plas- en poepluiers.

Moet ik hem proberen vaker aan te leggen? (ik heb het wel eens geprobeerd als hij liep te mopperen omdat hij last had van een windje en daardoor dus wakker werd. Maar dan wordt hij dus boos, omdat hij eigenlijk nog wil slapen. Hij drinkt dan heel even (hoeveel hij binnen krijgt weet ik niet, ik heb wel een hele krachtige TSR) en valt dan weer in slaap).

Hij komt maar 100-120 gram per week aan gemiddeld, dus het moet niet zo zijn dat hij nu nog minder aan gaat komen lijkt me.

X Do

Even ter info zijn curves.

Ze willen hem jammer genoeg niet zo vaak meten qua lengte bij het CB. Maar hij is nu alweer langer. Zit nog wel in maatje 62. Zijn hoofd is ook mega-gegroeid.

Ik denk dat als hij overdag niet zoveel wil drinken het 's avonds en 's nachts inhaalt. Andersom zou fijner zijn he :wink:

Hij is wel goed in de lengte gegroeid zeg! Bij Sanna merkte ik heel goed dat ze de ene keer in de lengte groeide en de andere keer juist wat meer aankwam.

Ik vind je curve er mooi uitzien, zeker als je kijkt naar het algemene plaatje. Dus naar het beginpunt en waar hij nu is.

En maak je niet druk over die 100/120 gr per week hoor. Sanna kwam soms maar 100 gr aan in twee weken.

Als ik het zo zie, ziet het er prima uit :clap:

:-*

Dank je wel!

Hij heeft vandaag om 5.50, 9.50, 12.50 (klein beetje maar dus), 15.50 (afgekolfde melk, en dat ging er in etappes in, maar daardoor wel voldoende vocht binnen), 18.50 beetje gedrinken. En nu igt hij dus nog te pitten…

Ik heb nu toch maar weer een flesje gekolfd, ter geruststelling voor mij zelf dat hij genoeg drinkt…misschien raar, maar je kunt soms zo onzeker worden!

Hier ook groeien en aankomen met sprongetjes!

Als ik het goed zie was Jarid ook een behoorlijke baby bij de geboorte. Mathis woog 4640 gram bij de geboorte. Hij kwam ook maar 400 Ã 500 gram aan de eerste maanden.

Luca woog 1200 gram minder dan Mathis bij de geboorte maar zit nu in verhuiding ongeveer op het zelfde gewicht als Mathis. Hij heeft dus behoorlijk wat ingehaald die eerste maanden.

Mij is toen verteld dat zwaardere baby’s meer reserves hebben en minder nodig hebben de eerste tijd. Ik geloof dat ze minstens 90 gram per week moeten aankomen. Daar zit Jarid dus nog boven. Ik zou me niet te druk maken als ik jou was en gewoon zo doorgaan. Hij heeft voldoende plas en poep luiers dan moet het dus gewoon goed zijn!!

Succes

:-*

Marlous