Cervixslijm, eisprong of toch niet?

hallo,

wellicht een beetje vreemd maar graag toch jullie mening:

Ik heb 1,5 week geleden mijn spiraaltje laten verwijderen, was hierbij de laatste 8 wkn niet meer ongesteld dus heb geen idee hoe mijn cyclus is. Nu hebben we de afgelopen week best veel “geklust” waaronder ook gisterenavond. Nu stond ik vanochtend onder de douche en het was alsof er draden slijm uit m’n vagina kwamen (sorry, klinkt misschien niet zo fris…). Zou dat cervixslijm zijn geweest of zouden het ook restanten van onze vrijpartij kunnen zijn (lijkt me zo vreemd…) heb verder al wel 2 dagen het gevoel dat ik ongesteld moet worden maar kan ook gerommel van m’n eisprong zijn…



wat denken jullie?



liefs mam76

hoi mam76,



dat zou heel goed kunnen hoor!!! binnen 24-48 krijg je dan je ei, dus op het goede moment geklust :wink:

spannend hoor!!!

hoi sophie,

thanx voor je reactie! las inderdaad op internet dat je dan binnen 24-48 uur je eisprong zult hebben… wordt vanavond dus nog een x klussen… :wink: om de kans te vergroten… toch?

ja daar vergroot je je kans wel mee!!! maar geeft geen zekerheid he :wink:

maar hopelijk heb je over twee weken een positieve test in handen

dat hoop ik ook en zekerheid hebben we inderdaad nooit, dan zou het voor velen makkelijker zijn!! zoals ik bij jou zie, gaat het bij jou ook niet allemaal vanzelf :frowning:



ik hou je op de hoogte en duim maar voor me…



liefs

mam76

ja ik ga zeker duimen voor je!!!

hopelijk heb je over twee weken een mooie test :smiley:

sterkte met de wachtweken hihihi

lees overigens net op internet dat het ook kan zijn dat het “slijm” naar buiten komt na je eisprong, maar ja kan ook voor zijn, dus we blijven het gewoon maar doen de komende dagen… en wie weet…

raar he, heb pas 1,5 week mijn spiraaltje laten verwijderen dus heb geen idee hoe mijn cyclus is… toch fijn dat je dan aan dat ‘slijm’ toch nog iets van hou vast hebt!



hoe staat het met jou en een evt. zwangerschap, begrijp ik het goed dat je onder behandeling van een gynaecoloog bent?

dat slijm is er om ervoor te zorgen dat het blijft zitten…

nou ja je zegt zelf dat je het regelmatig hebt gedaan…ben benieuwd :wink:



ja wij hebben in april te horen gekregen dat hub alleen bewegingloze zaadcellen heeft…na 3 zaadonderzoeken was er geen verschil…nu moeten we voor een TESE operatie. dan gaan ze bij de man op een andere manier en bovenin de bal kijken of er levende zaadcellen zijn…de oorzaak is dat mijn hub op zijn 6de geopereerd is aan niet ingedaalde ballen…en wanneer ze levende zaadcellen vinden dan moeten we voor icse…dus nog een lange weg te gaan…en zoals je zei gaat het niet vanzelfsprekend!!!



hopelijk blijft het bij jullie allemaal gespaard en is het gewoon de eerste ronde raak :wink:

tjee, dan hebben jullie al een lange weg begaan zeg, zijn jullie al lang bezig voor jullie bij het ziekenhuis terecht kwamen? Hoop en duim voor je dat 2009 een heel vruchtbaar jaar voor jullie zal worden met in een zwangerschap voor jullie!



voel me bijna schuldig door te zeggen dat dit ons waarschijnlijk bespaard zal blijven aangezien ik al 3 kindjes heb en ik bij alle 3 probleemloos zwanger ben geraakt (om het zo maar te noemen). Maar weet ook dat het jou net zo gegunt is en dat wij het helaas zelf niet voor het zeggen, anders was jij allang zwanger en mama geweest hoor :hug:



Zal voor je duimen en hou je op de hoogte!



liefs mam76 :slight_smile:

niet schuldig voelen hoor!!! gekkie :wink:

wees gelukkig met dat geluk hoor!!! en hopelijk komt er volgend jaar ook voor jou een vierde bij :wink: