Cerclage verwijderd!

Vandaag om 14.30u heeft de gynae mijn cerclage verwijderd vanwege de spanning er op én ik heb al 2 cm opening, spannend dus weer! :shifty: :mrgreen:

Ik heb het even nagekeken:

Broes: 37 weken: cerclage weg + 2 cm opening = 8 dagen later bevallen.

Senne: 35 weken en 5 dagen: cerclage weg + 1 cm opening = 28 dagen later bevallen.

Nu: 36 weken: cerclage verwijderd + 2 cm opening = :think:

Ik gok op 23 mei (dat is 18 dagen later! :wink: ).

Dit wilde ik gewoon even kwijt! :angel:

Spannend hoor meis, heel veel succes de komende tijd!

:-*

Oh wat spannend! En wat fijn dat je nu zo ver bent na alle spanning! Toppie meis! :clap: :clap: :clap:

Spannend Bieke!!! Maar wel super dat je al 36 weken bent, na alle gebeurtenissen deze zwangerschap! Zou fijn zijn als je nu nog minstens een dag of 7 kan volhouden he :inlove:

Oh, wat spannend! Dat je nu alweer 36 weken zwanger bent, top :thumbup: .

Bieke spannend!!! 23 mei, een mooie dag toch!

Hey Bieke wat spannend. Hopelijk blijft de kleine nog even zitten, twee weken erbij zou wel mooi zijn. Doe maar rustig aan hoor.

Hoe ver is het babytje in de groei?

Shalom

Dank jullie wel! :-*

Ik hoop inderdaad nog een paar weekjes te mogen zwangeren, zo tot 38 weken lijkt me mooi! :thumbup:

Shalom, de baby wordt op 3.700 kg geschat en over 2 weken woog hij 2.700 kg, dus dat zal ondertussen wel al boven de 3 kg zijn dus dat is heel goed hé! :dance: :inlove:

super hoor!! Ben benieuwd!

spannend!!! :dance: :inlove: :-*

oohh echt spannend… :thumbup:

Hoi Bietje,

Wat goed! Zijn de Cerclages bij jou preventief geplaats of als nood oplossing? Ik heb namelijk 2 weken geleden een nood cerclage gekregen met 22 weken en ben zo nerveus. Hoop dat ik ook de 36 weken mag halen!

Succes meid!

xx

@sara1982 wrote:

Hoi Bietje,

Wat goed! Zijn de Cerclages bij jou preventief geplaats of als nood oplossing? Ik heb namelijk 2 weken geleden een nood cerclage gekregen met 22 weken en ben zo nerveus. Hoop dat ik ook de 36 weken mag halen!

Succes meid!

xx

Die zijn al 3x rond 14 weken geplaatst omdat ik van mijn eerste zoontje bevallen ben na een zwangerschap van 20 weken ten gevolge van een zwakke baarmoederhals.

Ik ben heel blij dat ze er nog snel bij waren bij jou! :hug:

Een cerclage is echt heel sterk hoor, ik hoop dat je ook zo ver zult komen maar ik geloof er in! :thumbup: :-*

Spannend, Bietje :dance: :thumbup:

Spannend :thumbup:

mooie dag 23 mei dan is mijn dochter jarig :inlove: :inlove:

Spannend…ik :pray: voor je!

Spannend Bietje, hopelijk mag je na de 38 weken bevallen, wat je graag wilt :pray: :pray:

@juulisjuul wrote:

Spannend Bietje, hopelijk mag je na de 38 weken bevallen, wat je graag wilt :pray: :pray:

Hihi, van mij mag hij nu ook al komen hoor! :lol: :wink: :inlove:

@Bietje wrote:

@juulisjuul wrote:

Hihi, van mij mag hij nu ook al komen hoor! :lol: :wink: :inlove:

Kan het me voorstellen,maar je gaat je buik toch weer missen dalijk, tenminste ik had dat wel heel erg !!