center parcs Nederland

Hallo,

Ik ben van belgië en wil tijdens de paasvakantie met man,dreumes en chihuahua eens center parcs in nederland doen…ben nu aan het kijken bij de online boekingen maar heb geen idee welk park??? :roll:

Had even huttenheugte in gedachten zegt er hier bezoek dat dat wel het oudste parc is en mss minder mooi enz.???

Ik heb HULLEEEP nodig!!

Waar gaan we best naar toe?

:-*

Ik vind persoonlijk Heijderbos het mooiste park. Zeker ook voor kleine kinderen. En het zwemparadijs heeft een geweldige wildwaterbaan :mrgreen:

wij gaan aankomend weekend naar heijderbos…maar daar heb je nu niets aan… :wink:

Wij zijn huttenheugte fan…

Vind het wel meevallen qua oudheid hoor. :wink:

Voor onze meid van 2 is het een prima park qua zwembad enz.

Maar ik heb ook wel gehoord dat voor oudere kinderen de eemhof weer erg leuk moet zijn qua zwemmen.

Ik vind alle centerparken even leuk…

Overal hangt dezelfde sfeer vind ik…



Maar goed, wij gaan altijd alleen maar weekendjes, ik zou gek worden als het langer dan een paar dagen moet duren… :shifty:

@Madre wrote:



Maar goed, wij gaan altijd alleen maar weekendjes, ik zou gek worden als het langer dan een paar dagen moet duren… :shifty:




Hahahahahaha meen je dat. Wij vinden dat echt te kort. Als het niet anders kan moet het. We gaan altijd een midweek. Een keer een week.

Is ook veel goedkoper.

Wij zijn vorig jaar ook naar de Huttenheugte geweest en ik vond de huisjes echt een oude bende.



Zwembad en plaza waren wel erg mooi en het park verder ook, maar het huisje was echt oud.

Bedankt al voor de reactie dames :thumbup:

De eerste keer huttenheugte hadden wij ook een ouder huisje,een 5 persoons.De 4 persoons die we daarna hadden geboekt waren wel nieuwer.Ik dacht nog dat ze de huisjes gerenoveerd hadden oid,maar als ik gismolo lees zal dat wel niet zo zijn,en haddne we de laatste keren meer geluk.

Dijanne, we hadden inderdaad een 5 persoons huisje.

heijderbos zou ik doen :thumbup:

Wie is er al in port zélande geweest? de zee er vlak bij trekt me ook wel aan…

Issie laat na het weekend eens iets weten, ben toch benieuwd!



mien

Ik vond Port Zelande geweldig.

De huisjes waren netjes, het zwembad was leuk en er was genoeg vertier. De zee lekker dichtbij, en ook hele leuke stadjes om te shoppen! :thumbup:

Het Heijderbos :thumbup:

ik ben ook van belgië. Wij zijn al eens naar het meerdal geweest, ik leuk voor kinderen. Heijderbos vonden we ook ok.

Huttenheugte is erg leuk en verders gaan wij vaak naar landal en dan parc Sandur dat is allemaal net wat nieuwer dan Centerparcs en ook iets goedkoper. Niet veel maar wel iets. Verders is het precies hetzelfde als centerparcs



Kus Celesta

@MammaCellie wrote:

Huttenheugte is erg leuk en verders gaan wij vaak naar landal en dan parc Sandur dat is allemaal net wat nieuwer dan Centerparcs en ook iets goedkoper. Niet veel maar wel iets. Verders is het precies hetzelfde als centerparcs



Kus Celesta




ik heb ook al eens bij de landal parken gekeken…vaak wel een min of meer ‘gewoon’ zwembad…kan er op de foto’s niet veel van voorstellen!

Is dat zoals centerparcs??

Man man, wat een gezoek voor een midweekje, wat gaat dat geven als we onze zomer vakantie gaan uitzoeken!!?? :oops:

Je zou ook nog eens kunnen denken aan RPHolidays en dan naar Weerterbergen. Zij hebben ook een subtropisch zwemparadijs, indoorspeeltuin etc. Net als centerparcs, maar dan stukken goedkoper! :thumbup:

!We hebben eindelijk beslist!!! :lol:

Het is een week Parc landal Sandur geworden in Drenthe! :dance:

Geen Cp! We gaan nu in de paasvakantie voor 500 euro een week ipv bij cp voor 430 een midweek en we hebben een luxe bungalow met sauna enz ipv een economy op cp dus we hebben het eens gewaagd!

Ben nog nooit in drenthe of bij landal parken geweest! De plaza is niet te vergelijken denk ik maar onze meid heeft nog niet zo veel nodig(zwembadje, speeltuintje, diertjes…zal wel in orde komen hoop ik :thumbup:



Bedankt voor het meedenken :-*

ik vind huttenheugte het moooist, of eemhof!