Center Parcs Hochsauerland

Wie kan me vertellen of dat idd op een heuvel ligt? Mijn collega vertelde dat ze dacht dat haar zusje daar geweest was en dat zij het steeds een aardige klim vond naar haar bungalow. We zitten aan de rand van het park dus wel een eindje lopen naar de Aquadome. Maar ik twijfel of ik de buggy voor Sem mee zal nemen. Heeft hij in principe niet meer nodig, maar als we steeds een berg op moeten heeft hij hem wel nodig. Wij zijn 2 jaar geleden in een park van Landal geweest waar we echt steeds een half uur een steile helling op moesten, was voor ons al niet te lopen, hadden geen buggy voor Jim meegenomen dus die liep steeds te huilen. Was geen autovrij park dus hebben we de hele week alles met de auto gedaan, zo belachelijk hoog was het!

Ligt er aan waar je zit, wij zaten redelijk dichtbij het market dome, maar dat was bovenaan toch een pittig bochtje, wat nog veel verder omhoog ging.

Heb je toevallig het voorlopige huisnr al?

Wij zijn ooit in het hotel geweest van het park, lag vlakbij het centrum maar ik kan me herinneren dat het nogal heuvelachtig is :think: . Ik zou gewoon voor de zekerheid de buggy meenemen (als dat nog past :wink: ). Of misschien is er wel een bolderkar te huur?

Je kan ook nog altijd even naar het park zelf bellen.



Fijne vakantie!!!

Ik ben daar een paar jaar geleden op vakantie geweest, mooi park & omgeving maar het ligt er aan waar je op het park zit. Wij zaten bovenin dus elke keer als we van het hoofdgebouw naar het huisje wilden moesten we de bult flink op :shifty: viel soms echt tegen haha…



Ik zou wel een buggy meenemen voor de zekerheid :thumbup:

We zitten op nr. 569 dus echt aan de rand van het park bijna… dus toch maar de buggy meeslepen dan… Thanx meiden!

Bedoel je nou voor je oudste?

Ik zou voor een kind van die leeftijd geen buggy meer meenemen, maar ze zijn hier wel gewend aan wandelen, dat zal wel schelen. Vorig jaar was mn dochter vijf en zijn we een weekend in de ardennen gaan wandelen, best pittig dus zeker vier vijf uur onderweg.



Het is wel lang geleden dat wij daar waren, maar we moeste idd wel een stukje heuvelop.

@Lune wrote:

Bedoel je nou voor je oudste?

Ik zou voor een kind van die leeftijd geen buggy meer meenemen, maar ze zijn hier wel gewend aan wandelen, dat zal wel schelen. Vorig jaar was mn dochter vijf en zijn we een weekend in de ardennen gaan wandelen, best pittig dus zeker vier vijf uur onderweg.



Het is wel lang geleden dat wij daar waren, maar we moeste idd wel een stukje heuvelop.




Ze bedoelt voor de jongste. :slight_smile:



Ik heb een hekel aan buggy’s dus ik zou het sowieso niet doen, maar daar ben ik een beetje raar in, dus sla dat advies maar in de wind. :angel:

het ligt ook echt aan het kind denk ik. Wij zijn er afgelopen jaar geweest, onze oudste werd bijna 3 en heeft praktisch niet in de buggy gezeten, zijn nichtje van toen net 5 heeft er juist wel vaker in gezeten…



ik weet ons nummer niet meer van het huisje, maar wij hadden een flinke klim te gaan. mocht je plek hebben in de auto zou ik hem zeker meenemen.

wij zijn er geweest toen onze oudste 9 maand was en ik net net zwanger van de 2e.

Voor de oudste natuurlijk de wandelwagen mee, maar ik had er ook wel eentje gewild :lol: . Echt wat was ik mooooeeee toen, heb wel eens onderaan gestaan en moesten we nog naar ons huisje dat ik dacht… laat mij maar zitten, ik kom morgen wel.



Denk dat als we nu nog eens zouden gaan het me waarschijnlijk wel mee zou vallen, maar toen was ‘alles’ zwaar.

Wij zijn er een maand geleden heen geweest en hadden bungalow 363 (zie kaart) Ik weet niet welk huisje jij hebt maar vooral als je vanaf de marketdome (cycle center) langs huisje 367 af moet (zie dat weggetje) is dat een hele klim!



http://www.centerparcs.nl/flash/1015/581/SL_onsite%20Parkplattegrond2011_379x231_NL_4111.pdf



Wij zaten door mijn voorkeursboeking echt heel dicht bij de marketdome, maar ik vond het echt zwaar naar boven te lopen, zelfs de oudste van 7 was flink aan het klagen, terwijl ze wel wat gewend zijn!! Ik zou echt een buggy meenemen!

569 gaat indd heel stijl omhoog. Wij zaten op 100.