zucht…mijn kleine meisje wordt nu echt groot. Ze is vandaag voor het laatst bij het cb geweest en daar kreeg ze een inenting. Na het bezoek werd tegen haar gezegd dat ze nu echt naar school mag. Ze was heel trots :inlove: Nu realiseer ik me ineens dat het groeiboekje al de bewaarkist in kan…waar blijft de tijd?
Tijdens de “controle” werd er ook naar de billetjes van haar gekeken. Nu vraag ik me af waar dat eigenlijk voor is? Alles zag er goed uit zei ze. Vond het eigenlijk een beetje raar, wat is er nou aan haar billetjes te zien?
Volgens mij zien ze daaraan of de benen gelijk zijn. Anders heb je ongelijke billen :mrgreen: . Is wel normaal geloof ik hoor. Bij Anouk hebben ze het niet gedaan maar ik kan het me nog wel herinneren van bij de schooldokter vroeger.
ze kijken naar de huidplooien als die aan beide kanten gelijk zijn is dat goed mocht dat niet zijn kan het wijzen op heupdisplasie.
alle 3 mijn kids hebben in het begin rontgen foto’s daarvoor gehad omdat ik het heb maar bij mij zijn ze er te laat achter gekomen.
Maar Sita die lag op het tafeltje en toen keek ze eigenlijk tussen de beentjes naar de billetjes enzo, even heel kort maar hoor.
Volgens mij kijken ze dan naar de schaamlipjes of die ook verkleefd zijn, dacht ik :think: . Bij Lienke zijn die nl wel verkleefd en kijken ze er dus elke keer naar. Is op zich niet erg en waarschijnlijk komt dit vanzelf wel weer goed over een tijd en anders krijgt ze tzt hormoonzalf.
Groetjes Renate
Ze kijken idd of de schaamlipjes al los zijn. Bij mijn dochter hebben ze daar afgelopen keer (2 jr) ook al naar gekeken en toen waren ze los.