Hoi,
Gister ben ik met Djanel bij het cb geweest en ze vonden dat ik hem teveel flessen geef op een dag. Zelf vind ik dit wel meevallen…
Hij krijgt 4 flessen van 180cc met 6 schepjes voeding… Hij drinkt niet altijd zijn flesje leeg btw…
Wat vinden jullie, kan er een fles af zoals de cbarts wil zien?
Ik gaf met 1 jaar pas 3 flessen.
Misschien kan je de middagflessen iets verminderen. Dus gewoon bij de lunch 150 cc geven ofzo?
Annemieke krijgt al sinds haar 5e maand 3 flessen. We zijn haar toen 's middags fruit gaan geven en die fles werd toen echt te veel voor haar.
De andere 3 waren overigens wel 210 + 7 schepjes.
Maar als Djanel er nog niet aan toe is om een fles te minderen, dan gewoon nog lekker blijven geven. Je kunt het eventueel een keer proberen, dan weet je of hij zonder kan.
Groetjes,
Heleen
tussen de middag minder geven en dan met een broodje?(120 cc ipv 180?)
Lenn krijgt ook teveel!! Drinkt hij wel sap?
Ik heb het advies gekregen om als Lenn echt nog zoveel x om de fles vraagt te minderen in aantal schepjes, (dus bijv 180 +4) misschien kan jij dat ook doen?
Het “probleem” bij teveel flessen zit hem namelijk in het poeder wat ze zeg maar binnen krijgen, niet het vocht
Hoop dat je er wat mee kan!
Ik vind dat je gewoon lekker naar je kind moet kijken! Als hij al niet eens allemaal opgedronken worden, zou je kunnen proberen de hoeveelheid te verminderen en wel 4 flessen blijven geven.
OF anders eens 3 proberen en daar dan iets meer in doen, kijken hoe hij er op reageert?
En hoe groeit hij er op? IS hij te zwaar voor CB maatstaven, of baseren zijn hun flessen verhaal voornamelijk op de schema’s?
daar benik ook benieuwd naar: wat is hun reden van de flesmindering?
omdat hij te zwaar is, of omadt hun vinden dat ze bij die leftijd maar 3 flessen mogen?
hier is het namelij omgekeerd. Ons sophie krijgt volgens hun te weinig flesjes.
(krijgt er gemiddeld 2 per dag. soms 3 soms 1)
maar ze groeit verder hartstikke goed en alles, maar zij zeggen dat ze zeker 4 flesvoedingen per dag nodig heeft. Ondanks dat ze die toch niet drinkt…
Ze vinden hem te zwaar maar dat is hij altijd al geweest en hij krijgt nu sinds een paar weken flesvoeding. Daarvoor borstvoeding…
Maar ze zei ook tegen me dat kindjes op deze leeftijd op 3 flessen per dag zitten…
Ik heb het nu een weekje geprobeerd en hij zit de laatste twee dagen op 3 flessen maar dan moet ik hem wel sap tussendoor geven…
Trouwens zijn gewicht en zijn lengte lopen goed op, hij is dus niet te zwaar voor zijn lengte. Het is gewoon een grote beer :inlove:
Dan zou ik lekker naar je eigen gevoel luisteren :thumbup:
Gemiddelden bestaan niet he?!