CB-test uit elkaar gehaald: Yahoo zwanger!

Hoi,

Ik heb gister zonder ochetendurine en vandaag met ochtendurine een Clear Blue test gedaan. Mijn NOD was maandag of hij is morgen.

Bij beide zag ik een dikke - staan en heeel heeel licht, voor normale mensen (die niet zwanger willen worden :wink: ) haast niet te zien. Ik heb de test uit elkaar gehaald om de uitslag van dichtbij te kunnen bekijken.

Naarmate de strip verder droogde kwam er toch een echt duidelijke + te voorschijn.

Maar in hoeverre is die uislag nog betrouwbaar? Hou ik mezelf nou voor de gek?

Heeft iemand anders dit ook wel eens gedaan of ben ik de 'gek’van het forum :mrgreen:

Bedankt!

Volgens mij ben je echt niet de enige gek.

Ik zelf heb het echt nog nooit gedaan, maar het had net zo goed wel zo kunnen zijn.

Net als zoveel dingen, die eigenlijk niet echt normaal zijn, maar heel veel mensen doen het toch.

Ik snap alleen aven niet: “Of was maandag of morgen”

Anders zou ik gewoon over drie dagen weer testen.

Groetjes Danielle

Ik snap alleen aven niet: "Of was maandag of morgen"

De afgelopen maanden was ik heel regelmatig ongesteld en kon ik mijn eisprong precies voorspellen. deze maand, echter denk ik dat mijn eisprong later was.
Dus als ik kijk naar mijn oude cycli, dan zou ik de 18e mijn NOD hebben, maar als ik kijk naar mijn laatste cyclus, zou het de 20e zijn.

3 daegn duurt nog zo lang.......... :shifty:

Hoi,

Hoe is het?

:evil: :evil: :evil: al langs geweest?

Ik ben erg benieuwd.

Ik hoor het wel.

Groetjes Danielle

Nee, helemaal niets nog…

Wel heel pijnlijke borsten (had ik met mijn eerste zwangerschap ook) en heb ik ook voor ik ongesteld moet worden. Alleen nu heb ik ze al vanaf maandag en meestal ben ik dan na 2 dagen ongesteld.

Zeer gevoelige tepels (heb ik normaal totaal niet)

Verder soms een onbetsemd gevoel in de maagstreek.

Ach, het kan nog alle kanten op. Morgenochtend ga ik weer testen.

Ik hou je op de hoogte.

Lief dat je nog aan me denkt!

Succes :thumbup:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

En ? :mrgreen:

Nog steeds overtijd, pijnlijke borsten en…

Gisterochtend een controlestreep en een…licht streepje. Mijn vriend zag het 2e streepje ook. :dance:

Dus heel langzaam ga ik geloven dat het toch echt zo is. :smiley:

Morgenochtend ga ik er toch weer eentje doen, als het nou weer positief is, dan gaan we het ook met Kerst aan mijn ouders en van mijn vriend vertellen.

En jij Kaela? Jij bent ook 5 dagen overtijd.

Hier mag ik er denk ik wel vanuit gaan dat het niets is.

Heb nu toch wel weer behoorlijke kramp en een buik die zo opgezwollen is dat ik spontaan wel zwanger lijk…

Als je naar mijn onderschrift kijkt, mijn cyclus is héél onregelmatig dus ik kan eigenlijk niet meer van een NOD uitgaan. :frowning:

Dit is tevens ook mijn laatste banner, mijn vriend en ik zijn uit elkaar. :frowning:

maar, ik hoop voor je dat ik je morgen kan feliciteren ! :slight_smile:

Hoi Mickey,

Wat spannend!

Super!

Nu hopen dat de streep een lekkere dikke vette wordt!

In ieder geval een hele fijne kerstdagen.

Liefs Danielle

Vanmorgen bij de huisarts geweest, ook zij heeft nog even een testje gedaan en ook daar zagen we een 2e streep!

Dus ik ben zwanger!

We zijn helemaal gelukkig!

En Danielle, ik zie dat ik jou ook mag felciteren! Bij deze: Van harte!

Kaela: wat jammer dat jullie uit elkaar zijn :thumbdown: Ben je inmiddels ongesteld?

hey mickey, wat leuk nieuws :dance: :dance:

Van harte gefeliciteerd meid!!!

Meiden van harte gefeliciteerd !!! Super…

gefeliciteerd

Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance:

:-* Deedee

:dance: gefeliciteerd :dance:

Gefeliciteerd…uitelkaarhalen was dan toch niet zo’n slecht idee :lol:

Dank jullie wel voor de felicitaties!!!

Volgende week mogen we voor een echo:dance: ; dan zien wel hoe ver ik echt ben en of alles goed lijkt te zijn :pray:

Gefeliciteerd ! :smiley:

en ik ben nu inmiddels ongesteld ja…