Hoi meiden,
Gisteren zorgde een positieve test van het kruidvt voor een grote verrassing :inlove: We waren niet bezig voor een derde aangezien we nog twijfelden of we dat aan zouden durven. Dit vanwege de zwangerschap van de jongste die verre van vlekkeloos is verlopen en eindigde in een vroeggeboorte.
Nu is er voor ons besloten, we krijgen een derde kindje!
Mijn cyclus is alleen net de afgelopen maand erg aan het rommelen geweest. Vandaar dat ik ook een digitale cb heb gedaan met indicator om een beetje een idee te hebben van de mogelijk duur van de zwangerschap. Deze gaf 3+ aan wat inhoudt dat ik meer dan 5 wk zwanger zou zijn.
Iemand ervaring met de indicator? Klopt het een beetje?
:-
Niemand nog???
Gefeliciteerd meid :dance: :dance:
Ik heb daar verschillende verhalen over gehoord, maar het ligt er natuurlijk aan hoeveel HCG je lichaam aanmaakt!
bij mij klopte het goed.
toen ik hem deed gaf hij 1-2 weken aan en dat was ook zo…
Gefeliciteerd!!!
Bij mij klopte hij niet, gaf 3+ aan en ik was echt net 4 weken zwanger bleek later.
Hoi meiden,
Bedankt voor jullie reacties!
Ik gok dat ik ongeveer een week of 5 heen ben aangezien ik met testen nog eerder de teststreep zag verschijnen dan de controlestreep. Het zal dus net iets meer dan 4 wk zijn dus heb ik er maar 5 van gemaakt.
We wachten af. Afspraak bij de gyn staat al dus dan weten we het precies.
:-*
spannend zeg!
gefeliciteerd met je derde zwangerschap! :dance:
Gefeliciteerd!!!
Bij mij klopte het wel toen die 1-2 aangaf.
Bij mij klopte het ook, de indicatie gaf 2-3 weken!
Bij mij klopte de cb digitaal test ook precies, ik vond hem ook erg duidelijk en goed af te lezen. Enige is als je extra veel hormoon in je lijf hebt zitten, dat hij dan zou kunnen aangeven dat je iets langer zwanger bent dan in werkelijkheid, en waarschijnlijk andersom dan ook.
hey til nogmaals van harte ik heb dus dezelfde vraag haha. Nou een echo zal ons de beste duidelijkheid geven. Ik ben benieuwd :thumbup:
@jane wrote:
hey til nogmaals van harte ik heb dus dezelfde vraag haha. Nou een echo zal ons de beste duidelijkheid geven. Ik ben benieuwd :thumbup:
Hoi meis,
Ja hier ook in spanning voor de echo.
Heb nu al moeite om mijn buikje te verbergen. Lastig is dat hoor. Wil hem wel inhouden maar wordt daar ook weer zo moe van. Mijn gewone broeken etc passen ook al niet meer. Het is geen enorme buik hoor maar alles komt natuurlijk nu verder omhoog dus het valt wel op (vind ik).
Nog iets minder dan 2 weekjes en dan weten we meer :dance: :dance:
Heb jij al een afspraak gemaakt?
:-* :-*