CB nieuws

Kom net van het CB vandaan en wat denk je Tijn is gewoon heel gemiddeld…

Ze vonden hem allemaal zo’n vrolijk mannetje. En de moeders op het CB hadden Tijn ook al in Kinderen zien staan, hahaha.

De arts vroeg: En draait hij zich al op zijn zij, dus wij antwoorden:

ojee al twee maanden geleden, en nu kan hij zich helemaal omrollen en weer terug ook al een maand nu, daar was hij schijnbaar wel snel mee.



Ik dacht dat hij erg groot en zwaar was maar hij is 71 cm en weegt 8 kg, Zijn groei volgt precies de middenlijn van de groene-groeicurve.

Zijn hoofdje had de omtrek 43 cm.

Ik vind dat zijn hoofdje altijd nogal groot oogt maar dat is bij alle babies zo, maar dat zal ook wel door zijn haardos komen.



Dus Marlous, Mateo is denk ik een echte REUS aan het worden…hahaha



Volgende week weer naar de kapper met Tijn.

Oja en met de voeding moesten we verder gaan zoals we nu doen dus:



08:00 fles 200 ml

10:30 fruithap

12:30 fles 200ml

17:30 groentehap

19:30 papfles



En tussendoor een beetje vocht als dat nodig is.(water/thee/diksap)

Het gaat dus allemaal hartstikke goed met Tijn :inlove: :inlove:



Kim is ook een reus! Zij is nu ook bijna 70cm en al ruim 8 kilo :shock: :shock: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Tjonge das best “huge” ja, en dat voor een meisje, hahaha.

Maar Selma dat is gewoon hartstikke goed hoor, kunnen ze alles wat beter hebben toch… En als ze gaan lopen dan gaat het babyvet wel weer weg toch…

Ik vind Kim helemaal top zoals ze is!!!



En heel erg veel babyvet heeft ze ook weer niet, omdat ze ook lang is! En de spekkies die ze nu heeft…die zijn zoooooo lief!!!



Maar laatst was ik op een feestje en daar liep een heeeel klein meisje rond. Ik vroeg aan haar moeder hoe oud ze was en ze was dus 1 jaar! Ik hield Kim ernaast: NET ZO GROOT!!! Dat was wel heel erg grappig, zij zat dus helemaal onderin de curve en Kim steekt eruit. 8 maanden verschil en evengroot!!

Juist heerlijk van die lekkere spekbeentjes en armpjes…

Heerlijke kakwangen…

En net wat jij zegt Anne-marie… ze lopen het er wel weer vanaf…

Ik dacht dus dat Tijn ook erg groot etc was omdat vorige wek een meisje van 1,5 jaar bijna net zo groot als Tijn was!!!

Zij was gewoon een klein meisje… een poppetje…

Mees is net ook op het cb geweest en hij is 8360 en 69 cm dus ook niet klein.

Reus, reus… :silenced:



Tja, kan er ook niets aan doen… :mrgreen:

het is gewoon een lekker bol ventje…

Wat weegt Mateo?

Nou, Thomas is alles behalve een reus, ik ben benieuwd wat ze a.s. woensdag zullen zeggen op 't CB, ze zullen hem wel weer te klein en te ligt vinden, maar dan mogen zij hem komen eten geven want IK krijg er niet meer eten in hoor (gemiddeld 2 a 3 boterhammen, fruit, koekje, rozijntjes, avond eten, yogurt, borst, karnemelk, water/thee/diksap) hij eet de hele dag door!

Volgens mij is Thomas nu net iets groter dan 74 cm! Hoe zwaar hij is weet ik niet, maar hij begon voor de 6 maanden al met staan dus heeft het echte baby-vet er gewoon snel afgelopen…



Fijn dat met Tijn alles goed was op het CB!!!

Hahahaha en hij heeft zo te horen een hele fanclub daar :wink: !

Mateo is 71 cm en maandag was hij 9980gram… :silenced: :mrgreen:

:shock:

Zo dat is niet niks zeg.

Even een vraagje tussendoor aan Anne-Marie,



Jij geeft je kindje afgekoelde thee.

Is dat gewone thee of kruiden thee?

Doe je er ook een scheutje melk in of is het puur alleen thee?



Alvast bedankt voor je antwoord!!

Het liefst een kruidenthee, rooibos of venkel of zo, die zijn ook niet zo bitter van zichzelf… en daar zit geen looizuur en geen theine in… En dan zonder melk of iets anders erin…

Aha!!



Ben net bijna een half jaar moeder en dan weet je nog niet alles he?



Ylana krijgt al wel een 1e sapje van Olvarit.

Zou ze ook al thee mogen?

Thomas woog vandaag 8625 gram en is 77cm!