CB heel trots en ikke ook

:mrgreen: :mrgreen:

Gisteren naar het CB geweest.

Op 1 september woog ze 3.600 kg en gisteren woog ze 4.100 kg. :shock: Ze is op 15 dagen tijd 500 gram bijgekomen en dat alleen op mijn lekkere melk. :smiley: :smiley: :smiley:

Ik kreeg een dikke vette pluim van de kinderarts. Die trouwens eerst dacht dat ik haar bijvoede. :naughty: :smiley:

Ze vind het super en ze zei me nog dat ik dit met iedereen moet delen en dat ik op die manier heel trots mag zijn met mezelf en Jade. :smiley:

Dus ja … deze dame groeit een beetje. :lol: Ik wist al dat het goed ging de bv. Maar soms vraag je je toch nog af van … hoeveel zou ze binennkrijgen, zou ze goed groeien … en zie … het bewijs was er gisteren. Ze doet het super!!!

En net alsof ze het wist hé dat ze zo tevreden waren. Want d everpleegster was ook bezig over het goed groeien van Jade op mijn melk, en in één keer kreeg ik haar eerste lachje. :inlove: :inlove: Hihi, kind weet nu al wat goed is. :lol:

:dance: :dance: :dance: :clap: :clap: :clap: :clap: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: , ga zo door!!!

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: Ga zo door!

Goed zo!!! Ga zo door… :clap: :clap: