:mrgreen: :mrgreen:
Gisteren naar het CB geweest.
Op 1 september woog ze 3.600 kg en gisteren woog ze 4.100 kg. :shock: Ze is op 15 dagen tijd 500 gram bijgekomen en dat alleen op mijn lekkere melk.
Ik kreeg een dikke vette pluim van de kinderarts. Die trouwens eerst dacht dat ik haar bijvoede. :naughty:
Ze vind het super en ze zei me nog dat ik dit met iedereen moet delen en dat ik op die manier heel trots mag zijn met mezelf en Jade.
Dus ja … deze dame groeit een beetje. :lol: Ik wist al dat het goed ging de bv. Maar soms vraag je je toch nog af van … hoeveel zou ze binennkrijgen, zou ze goed groeien … en zie … het bewijs was er gisteren. Ze doet het super!!!
En net alsof ze het wist hé dat ze zo tevreden waren. Want d everpleegster was ook bezig over het goed groeien van Jade op mijn melk, en in één keer kreeg ik haar eerste lachje. :inlove: :inlove: Hihi, kind weet nu al wat goed is. :lol:
:dance: :dance: :dance:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: , ga zo door!!!
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: Ga zo door!
Goed zo!!! Ga zo door…