cb enschede locatie adres?

hoihoi!!



We zijn pas verhuisd dus krijgen we ook een nieuw cb. Nu zijn we voor de 2e afspraak op een andere locatie gezet maar ik kom niet achter het juiste adres… Nu zijn we overgezet naar oost omdat de afstand dan evenver zou zijn maar beter bereikbaar voor ons dan zuid.

Op de liviosite staat gronausestraat 300 maar dat is toch het politiebureau? En dat is dus echt niet dichterbij dan zuid… en lopend ook al niet handig maargoed… Er zit nog een locatie aan de boulevard waar me verteld is dat daar dus het cb zit… Zucht…



Iemand hier die me uit de brand helpt? :mrgreen:

hoi,



heb op de site van livio gekeken en dit zijn alle adressen van de cb’s



Bezoekadressen



Lippink’s hof

Bleekhofstraat 301

7543 EH Enschede



Twekkelerveld

Schorpioenstraat 27

7521 HN Enschede



Zorgcentrum Noord

Zaanstraat 12

7523 HC Enschede



Zorgcentrum Oost

Gronausestraat 300

7533 BL Enschede



Zorgcentrum Zuid

Wesseler Nering 50

7544 JC Enschede





ik weet niet waar je woont maar kijk op de kaart van enschede en vergelijk de adressen. dan kun je zelf kijken welke het dichtst bij is.





zelf ga ik naar lippinks hof, ben tevreden over de mensen die daar werken. heb nooit gezeur gehad dat we iets niet goed deden met de kinderen.

Hey thnx voor je antwoord!

Ik moet dus bij oost zijn, volgens dat lijstje gronausestraat. Daarom vind ik et zo vreemd dat ze mij vertelden dat die dichterbij zou zijn dan zuid maar dat is t dus niet…

Zit dat cb in het politiebureau? want nr 300 is daar :think:

dat zou best kunnen. op het lippinks hof zit het bij in een bejaardentehuis. maar daar zitten ook andere zorgaanbieders zoals een vk, ha, en apotheek.



ga anders een keer voordat je die afspraak hebt kijken voor de zekerheid

hey, ja denk dat dat wel zou moeten dan hihi. voor ik strakjes weer een afspraak te laat kom :roll: :lol:

Lippinkshof ken ik, zijn we de vorige keer geweest :mrgreen: Dat was in afstand ook wel aardig te doen. Lopend zon 30 minuten. Als deze van oost is, wara ik denk dat het is, dan mag ik heel blij zijn dat het met de fiets nu te doen is met het weer :shock:





-edit- bij deze het adres klopte dus, gronausestraat 300 waar ook de politie zit.



Bedankt!:slight_smile: