CB Digitale test

Vraagje… ik heb vanmiddag (op mijn NOD) een digitale zwangerschapstest gedaan van ClearBlue. Hij gaf “niet zwanger” aan. Toen ik de stick eruit haalde zag ik buiten de duidelijke (controle?)streep een heeeel lichtblauw streepje… Werkt zo’n test ook als een gewone en is dat dus toch een positieve test, maar nog niet duidelijk genoeg? :think:

:wall:

Ik vond dit al terug op de site van CB:

Waarom heb ik een houder nodig? Kan ik ook naar de lijnen op de patroon kijken om het resultaat te zien?

De Clearblue Digitale-zwangerschapstest werkt anders dan andere zwangerschapstesten. Het resultaat moet niet visueel worden afgelezen. De lijnen op de patroon kunnen niet zonder de houder worden geïnterpreteerd.

Maar je bent nog niet ongi, op je nod… dat is in elk geval wat :smiley:

hier was hij 2 dagen later wel digitaal ook positief…na 1 keer 2 dagen eerder hetzelfde als jij nu :shifty:

owwww spannend :mrgreen:

Hier was de digitale pas na 3 dagen overtijd positief.

Hier was digitaal 1 dag voor NOD positief

Zal gelijk de foto er bij doen waar k het bij de nov mama’s over had.

Onderste test is van 1 dag voor nod, middelste van 3 dagen na nod en de bovenste van 7 dagen na nod

Trying je bent 1 dag overtijd. Al opnieuw getest?

Ik heb 1x zo’n digitale gedaan, vind er niks aan, zo hard, ‘pas enceinte’ (ja het was in Frankrijk :mrgreen: ). Maar daar zaten toen ook 2 streepjes op (en niet zwanger).

Ben toen gaan zoeken en hier staat een uitleg: http://www.peeonastick.com/hpt/digitalsecret.html

“To recap: most women will normally see 2 lines on the Clearblue Digital test, pregnant or not, simply because of the normal, average, boring presence of LH. Our naked eyes cannot determine the “shade” or “intensity” of the second line, meaning our naked eyes can’t make heads or tails out of the result. When the display says “Not Pregnant,” believe it, until proven otherwise.”

Ik hoop dat je test toch nog positief uitslaat!

PS je leest atlijd dat de digitale toch iets minder gevoelig is dan de gewone Clearblue.

Ja, ik ben normaal gesproken ook voor de “normale” test, maar omdat deze de afgelopen dagen zo onduidelijk was heb ik op aanraden van KoK-leden een digitale gekocht :lol:.

Vanmorgen heb ik opnieuw getest, maar wederom niet zwanger, maar wel een ietsiepietsie duidelijker 2e streepje. Maar goed, daar zou ik dus niet vanuit mogen gaan. Bij Joy is het verschil overigens wel heel frappant! :think:

Ik ben overigens nog niet ongi. Maar ik heb wel eens vaker een cyclus van 29 dagen, dus daar kijk ik niet zo van op. Meestal is het 28, en daar is mijn NOD ook op vastgesteld, maar een enkele x komt het een dag later. Ik heb nog steeds vervelende ongipijn, dus tja… ik ga ervan uit dat ik het toch ga krijgen, maar ik weet het … zolang er geen bloed is, is er hoop… :pray:

Duimen jullie mee? :mrgreen:

oh spannend ik duim voor je hoor :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

nu twijfel ik ook aan mijn digitesten…

omdat ik vandaag niet ongi ben geworden… ( 30dgn cyclus) normaal ben ik stipt optyd…

ben vandaag wel doodziek…

Mijn duimen draaien hoor :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

:-* :-*

Hier worden ook duimen gedraaid :-*

Gr. Claudia

Try ik duim ook meid :pray:

Duimt ook mee… :thumbup: :thumbup:

Ik duim voor je!!

Maar je moet inderdaad echt niet naar de strepen op de digi test kijken.

:pray:

Vera

Ik gebruik geen woorden, deze ronde; alleen maar dit:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

liefs

Gerda

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Nog geen nieuws??? :pray:

Ik duim ook mee :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

OOOOOOOOOO wat vind ik dit altijd spannend :shifty: :shifty: :shifty: