catering bbq 50 pers hoeveel kost dat ongeveer

hoihoi

omdat dit jaar bijzonder is. Arno wordt 40 en bente 1 jaar(bijzonder door prematuurgeschiedenis) willen we graag een grote bbq geven. Dit zou inhouden ongeveer 50 volwassenen en 10 kinderen. Nu dacht ik dat het handig is om dit te laten regelen.

wie heeft hier ervaring mee? hoeveel was je ongeveer kwijt?

groetjes

marlies

Is dit niks?

Even googles op 123 barbeque. :wink:

En dan bbq-vlees.

Nemen je afwas en alles mee.

erg goed maar helaas bezorgen ze niet bij ons

groetjes

marlies

Oh… das jammer!

hebben wij vorig jaar gedaan… mies werd 1, ik 33 een week later en we hielden een house warming.

We hebben een bbq gehuurd bij de plaatselijke slager en daar ook vlees besteld. Zouden 23 kinderen krijgen en ongeveer 40 volwassenen, we hebben dus voor 40 volwassenen besteld en zelf bij lidl hamburgers en frikandellen gedaan voor de kinderen en ook frietjes.

Bij de slijter een biertap met fustjes en verder alles klaargezet in de garage en gezegd dat alles aan drinken en hapjes zelfbediening was.

Incluis de bbq.

dus gewoon pakken, zelf bakken of je man laten doen en huppa.

drinken niet te moeilijk gedaan, alleen jus d’ orange, cola en ice tea en voor de kinderen had ik wat lege flessen gespaard en gevuld met ranja.

Bij action wegwerp bordjes en wegwerpbestek van iets stevigere kwaliteit (ervaring met smeltende vorkjes)

We hadden verder wat statafels gehuurd en van de buren een partytent en bierbanken…

stokbrood van te voren bij de c1000 besteld en gesneden opgehaald… scheelde mij weer veel werk.

Voor op t stokbrood bij c1000 een paar kilo bakken rundvleessalade erbij en ik had een dag ervoor zelf een grote bak kruidenboter gemaakt.

Dus binnenkomen, kon je nog koffie en thee pakken (in geleende thermossen klaargezet, suikerklontjes en melk stonden klaar)

Daarna gingen we over op fris en bier (bewust geen eens wijn erbij gedaan, vond ik te veel gedoe) en als eten hadden we dan vlees, salade en stokbrood en voor de kids hebben we een patatjes bij gebakken en daar heb ik gewoon 3 mensen voor ingeschakeld zodat ik niet steeds zelf stond te bakken.

Was super leuk!

We hadden wel veel kinderen en dus ook via via een springkussen geregeld op de oprit.

Maar het was echt geslaagd en niet eens heel duur… geloof dat we met bier mee 250 euro ofzo kwijt waren.

Wij hadden bij de slager catering besteld, alleen dan ipv bbq/gourmet, hadden we er ook nog een beetje salade, stokbrood, kruidenboter, vruchtjes bij en genoeg vlees voor iedereen. Dit was rond de 11 euro per persoon. Je kan altijd naar de mogelijkheden informeren en wat dat dan gaan kosten, nu waren wij maar met 12 personen dus was niet superduur.

Wij hadden vlees bij de slager besteld, voor 60 personen. Daarbij zelf stokbrood gehaald, salades, sauzen, vruchtensalade. Inclusief de papieren bordjes en bekers en bestek, statafels, warmhoudbakken met nasi en bami erin (van die groten) waren wij ongeveer 400 euro kwijt. 200 euro voor alleen het vlees, maar dit was van de biologische slager.

hoihoi

net bij een cateraar geweest die kwam uit op 32.50 pp :shock: :shock:

dan toch maar zelf doen

de c1000 hier heeft pakketten voor minder dan 5 euro pp en daar dan nog de rest bij

groetjes

marlies

Via A-Z bbq (barbecue met het bekende ervoor en erachter) is ook goed en brengen alles en je kunt het vies mee terug geven echt ideaal en niet overdreven duur

@Rammetje wrote:

Via A-Z bbq (barbecue met het bekende ervoor en erachter) is ook goed en brengen alles en je kunt het vies mee terug geven echt ideaal en niet overdreven duur

ja die zijn ook echt goed en idd niet duur…

In mijn ogen is het simpel: óf je gaat voor gemak(en besteld de spullen) óf voor de lage kosten :wink:

Wij hadden net van het weekend een bbq op het kdv en daar koste het EUR 8,- voor huur bbq, vlees, (aardappel)slaatjes etc. en sausjes. Brood, groentensalades en drinken werd door ouders en leidsters samen gedaan :wink:

Bij de groothandel (ken je niet iemand met een MAKRO pasje?) verkopen ze overigens vaak vleespakketten en ook slaatjes en sausjes in grootverpakkingen die niet duur zijn :wink:

dat is een goed idee

ik zal mijn pa eens vragen

groetjes

marlies

Ik ken mensen die al jaaaaren iedere verjaardag voor 30 man hamburgers(diepvries van de Makro :lol: - best ok eigenlijk ) en saté (idem…) op de BBQ gooien, daar serveren ze zachte bolletjes, tig sausjes en wat salades bij. Klaar.

makro heeft ook lekkere garnalen spiezen :drool:

en gewoon barbeque en dan het bekende ervoor en erachter :wink:

€ 11,15 per persoon.

Alles zit erbij, sausjes, salades, stokbrood, vlees uiteraard :mrgreen: maar je kunt ook een vismenu kiezen (kost iets meer)

Je krijgt een BBQ geleverd, maar ook borden, bestek :thumbup: echt super :thumbup:

@victoria wrote:

en gewoon barbeque en dan het bekende ervoor en erachter :wink:

€ 11,15 per persoon.

Alles zit erbij, sausjes, salades, stokbrood, vlees uiteraard :mrgreen: maar je kunt ook een vismenu kiezen (kost iets meer)

Je krijgt een BBQ geleverd, maar ook borden, bestek :thumbup: echt super :thumbup:

Dat is dezelfde als AZ die al genoemd werd. Die is echt super, maar ts zei iets dat er bij hun niet bezorgd werd geloof ik, dus dan heb je er weinig aan :?

Wij bestellen ook altijd bij hun en dat is echt goed geregeld, en lekker vlees.