cassiere neergeschoten

Cassière supermarkt neergeschoten ALMELO - Bij een schietpartij in een winkelcentrum in Almelo zou vrijdagavond een persoon om het leven zijn gekomen. Het zou gaan om de cassière van een C1000-supermarkt in winkelcentrum De Schelfhorst.





Het meisje werd volgens ooggetuigen neergeschoten door een man. Ze zou volgens diverse omstanders zijn bezweken aan haar verwondingen.



Volgens de eerste berichten zou het gaan om een 17-jarig meisje dat drie keer is beschoten door haar ex-vriend.



Meer informatie ontbreekt vooralsnog.



LATER MEER.



bron: telegraaf





dat is hier gewoon vlakbij

bah wat bezielt die mensen toch :shock: :cry:

bij de titel denk je in eerste instantie aan een brute roofoverval maar het gaat dus om een ex-vriendin die is doodgeschoten.



Wat natuurlijk weer eens bizar is.



Heeft iemand die serie weleens gezien over dat meisje dat door haar ex-vriend met zwavelzuur (oid) overgoten is, of hij heeft dat laten doen door een ander. Kind zwaar verminkt. Ze was fotomodel maar doet nu weer dingen op dat gebied maar dan wel in kader van haar verminktheid.



Zo bizar dat mensen dit elkaar aan doen. Maar heb bewondering voor hoe zij het nu voor haar ten goede heeft gekeerd.

@Bella wrote:

bij de titel denk je in eerste instantie aan een brute roofoverval maar het gaat dus om een ex-vriendin die is doodgeschoten.



Wat natuurlijk weer eens bizar is.



Heeft iemand die serie weleens gezien over dat meisje dat door haar ex-vriend met zwavelzuur (oid) overgoten is, of hij heeft dat laten doen door een ander. Kind zwaar verminkt. Ze was fotomodel maar doet nu weer dingen op dat gebied maar dan wel in kader van haar verminktheid.



Zo bizar dat mensen dit elkaar aan doen. Maar heb bewondering voor hoe zij het nu voor haar ten goede heeft gekeerd.




Katie Piper geloof ik dat ze heet!



verschrikkelijk zeg !

vraag je je weer af hoe komt zo,n jongen of man aan een vuurwapen :think:

Er is een update:





Caissière supermarkt doodgeschoten



ALMELO - Een 18-jarige medewerkster van een C-1000 supermarkt in Almelo is vrijdagavond doodgeschoten in winkelcentrum De Schelfhorst. Dat heeft de politie laten weten. De vermoedelijke dader heeft zich daarna van het leven beroofd.



Ashana Wahl werd aan het begin van de avond zeker drie keren beschoten achter de sigarettenbalie. De 25-jarige dader zou haar ex-vriend zijn. Hij werd dood gevonden boven café Brandpunt in de Kerkstraat in het centrum van de stad.

Het Indische meisje werd in haar borst getroffen door drie kogels, meldt TC Tubantia. Haar moordenaar zou een politieagent in opleiding zijn.

Nabestaanden

Veel mensen waren getuige van de schietpartij. Erna brak grote paniek uit in de C1000. Een woordvoerster van de supermarkt verklaart enorm mee te leven met de nabestaanden van het slachtoffer. “We zijn op dit moment zoveel mogelijk informatie aan het verzamelen. Ook wordt nu het personeel ingelicht.”

De medewerkers van het getroffen filiaal in winkelcentrum Schelfhorst schrijven in de verklaring: “Vanavond is ons iets verschrikkelijks overkomen. Het heeft ons allemaal heel erg geraakt. We willen ons medeleven tonen aan familie en vrienden.”

Koopavond

De Schelfhorst is een winkelcentrum in de wijk de Schelfhorst in Almelo. Er zijn 24 winkels, waaronder Dirk van de Broek, Blokker en C1000. Vrijdagavond is het koopavond in het winkelcentrum.

De straat waar de C1000 aan ligt is inmiddels afgesloten voor winkelend publiek. De luiken voor de supermarkt zijn naar beneden. Het filiaal is zaterdag gesloten.

Geschokt

Burgemeester Jon Hermans-Vloedbeld van Almelo heeft eveneens geschokt gereageerd op de schietpartij, zo liet de gemeente weten. Hermans-Vloedbeld bezocht het winkelcentrum en sprak met familieleden van het slachtoffer. Ook sprak zij met medewerkers van het winkelcentrum en betuigde haar medeleven.

De politie geeft rond deze tijd een persconferentie in het politiebureau in Almelo.

Ik heb de persconferentie via Twitter gevolgd.Ze was trouwens 17. In zijn woning zijn 2 afscheidsbrieven gevonden. De rijksrecherche onderzoekt de zaak omdat hij inderdaad een politieagent in opleiding was bij een korps in Amsterdam

Het zal je dochter maar zijn :kaars: :kaars:

@Bella wrote:

bij de titel denk je in eerste instantie aan een brute roofoverval maar het gaat dus om een ex-vriendin die is doodgeschoten.



Ik niet, ik dacht meteen aan een ex vriend eigenlijk

@Sennapen wrote:

@Bella wrote:
bij de titel denk je in eerste instantie aan een brute roofoverval maar het gaat dus om een ex-vriendin die is doodgeschoten.



Ik niet, ik dacht meteen aan een ex vriend eigenlijk


Bijzonder

Ik zou ook een overval denken, als ze op straat of in huis ofzo was neergeschoten had ik het eerder gedacht dat het een ex was.

Helaas weer een politieagent (in opleiding)

Worden deze mensen niet goed doorgelicht voordat ze een wapen krijgen?



:kaars: :kaars: :kaars:

@Bella wrote:

@Sennapen wrote:
@Bella wrote:
bij de titel denk je in eerste instantie aan een brute roofoverval maar het gaat dus om een ex-vriendin die is doodgeschoten.



Ik niet, ik dacht meteen aan een ex vriend eigenlijk


Bijzonder




Dat riep ik gister ook gelijk toen het op het nieuws kwam, dat het een ex zou zijn.

Mijn vriendin was helaas getuige van deze schietpartij…

hoorde het gisteravond op de radio op weg naar huis, zo’n jong meisje en dan zo’n lafaard die daarna zichzelf van het leven beroofd. vond het diep triest. later helemaal toen ik hoorde dat het de dochter van een collega van mijn man is :cry: werd er gewoon misselijk van.



:kaars: :kaars: :kaars: :kaars:

Dat een agent in opleiding beschikken over een wapen. Onbegrijpelijk!



Triest!

@Mariiyelle wrote:

Dat een agent in opleiding beschikken over een wapen. Onbegrijpelijk!


Als agent in opleiding kom je dezelfde gekken tegen als een hoofdagent en kunnen ze dus situaties tegenkomen waarin een wapen nodig is of handig kan zijn…

idd als ze de schietopleiding afgerond hebben mogen ze gewoon een wapen dragen!



desniettemin zeer en zeer tragisch… oke als hij zelf met het leven klaar was, maar dan je exvrienidn daarin meenemen, geen woorden voor.



in gedachten bij de familie van de ex maar ook van d dader!

Ik ken haar nicht een beetje (nicht is een van de beste vriendinnen van mijn “zusje”)…

Nicht haar moeder is een tijdje terug overleden (oktober), en nu dus haar nichtje… :cry: De wereld is heel hard en heel erg onrechtvaardig!







:kaars: voor S. en haar familie, en natuurlijk ook voor A.!

@sassie1980 wrote:

@Mariiyelle wrote:
Dat een agent in opleiding beschikken over een wapen. Onbegrijpelijk!


Als agent in opleiding kom je dezelfde gekken tegen als een hoofdagent en kunnen ze dus situaties tegenkomen waarin een wapen nodig is of handig kan zijn…




Of militairen

Heel triest dat dit soort dingen gebeuren. Mijn man heeft haar in de klas gehad :frowning:

:vlinder: Arm meisje en arme familie.