Ik heb een pizza gekocht van Dr Oetker Casa Di Mama.
Nu zit er onder de pizza een kartonnen schijf.
Moet die er nu onder blijven tijdens het bakken of niet?
Ik heb op de site gekeken bij “bereiding” maar daarvan kan ik de tekst niet goed lezen (valt buiten beeld :? )
Dus wie heeft ook wel eens een Casa Di Mama gehad en kan mij helpen?
hij moet er af… geloof ik… :think:
ik had het in elk geval verkeerd gedaan :oops:
Heel erg bedankt!!! :thumbup:
Ik zou die eraf halen, karton bij een temperatuur van ca 200 graden lijkt me geen succes…
Eet smakelijk!! :drool:
Het karton moet eraf maar er zit bakpapier onder en dat moet er onder blijven met het bakken. Gaat er ook moeilijker af als ze ongebakken zijn. Gebakken is het papier direct los.
Lekker zijn ze he :drool:
@ariel wrote:
Het karton moet eraf maar er zit bakpapier onder en dat moet er onder blijven met het bakken. Gaat er ook moeilijker af als ze ongebakken zijn. Gebakken is het papier direct los.Ja die zijn super lekker…
ik had het de eerste keer ook gedaan zonder karton en zonder bakpapier :shifty: haha het druipte toen zo van mijn rooster af

Zonder karton met bakpapier!
Ik vind ze heerlijk, vind Hawai erg lekker .
@Sis wrote:
Ik zou die eraf halen, karton bij een temperatuur van ca 200 graden lijkt me geen succes…
Eet smakelijk!! :drool:
Moest op 250 gr. zelfs

@Mama_jeanet wrote:
@ariel wrote:Het karton moet eraf maar er zit bakpapier onder en dat moet er onder blijven met het bakken. Gaat er ook moeilijker af als ze ongebakken zijn. Gebakken is het papier direct los.Ja die zijn super lekker…
ik had het de eerste keer ook gedaan zonder karton en zonder bakpapier :shifty: haha het druipte toen zo van mijn rooster af![]()
Hij moest ook op de bakplaat

Hij was in ieder geval héérlijk :drool:
ooow, ik vind die Tonno zo lekker :drool: :drool: :drool:
Maar alle andere ook :mrgreen:
De pizza is vast al lang op, maar voor de volgende keer: je moet wel goed je oven voorverwarmen anders wordt het minder lekker - bij andere pizza’s maakt dat nooit zoveel uit, maar bij deze merkte ik echt het verschil.
Ik ben er een tijdje echt helemaal aan verslaafd geweest, maar ben er nu een beetje op uit gekeken, vooral de smaak van de tomatensaus ging me tegenstaan.
Mijn favo pizza’s nu zijn die van AH in de zilverkleurige dozen (dat is echt de enige reden waarom ik af en toe naar AH ga), vooral die met asperges en aubergines erop, hmm
:drool: De Salame met extra Jalapeños er op :drool:
En idd met bakpapier en zonder karton…zegt spuit elf :mrgreen: