Cars taart

Mmmm… dacht nog zo dat ik goed naar je banner had gekeken :mrgreen: .

De taart ziet er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeelijk uit! Ongelooflijk mooi geworden zeg :shock: . Dat doe ik je echt niet na.

Ben je inmiddels al lekker uitgepoetst? Ik ken het verschijnsel zo na een verjaardag :wink:

Ik ga weer een poging wagen om te genieten van de rust. De vorige keer bleek Annemieke een oorontsteking te hebben en de week er na de waterpokken… dus toen had ik een poosje geen rust 's middags :mrgreen:

:-*

Haha, ik was aan het googlen op “Carstaart” want C. wordt over 3 weken 4! En hij wil wéér een Carstaart :smiley: Maar nu wil ik er eentje bestellen, ergens, vandaar mijn gegoogle maar ik kan helaas geen site vinden.

Iemand dan ervaring met het laten maken van een fototaart met Cars? Kan de Hema dat ?

Yup, als je een mooie grote foto instuurt op de website dan kunnen ze dat.

Ik heb geen eigen Carsfoto dus zal eentje moeten rippen van internet en dan ben ik bang dat het niet mooi wordt, uit verhouding enzo.

Vandaar.

Loop eens bij een (banket)bakker naar binnen.

Er zijn er tegenwoordig een hoop die een hele map met foto’s hebben voor op een taart.

@Karin2 wrote:

Ik heb geen eigen Carsfoto dus zal eentje moeten rippen van internet en dan ben ik bang dat het niet mooi wordt, uit verhouding enzo.

Vandaar.

Nou, Loek is er nu niet maar ik zal eens aan hem vragen hoe of wat, wij hebben er toen ook eentje van internet gehaald en die was heel mooi geworden.

Je kunt zelf centreren, aanpassen, vergoten en verkleinen in het ontwerpmenu van de Hema dus je hebt het eigenlijk zelf in de hand.

Zorg wel dat je een grote foto naar wens vind en probeer het anders eerst uit, zolang je niets afgerond hebt kan het geen kwaad :slight_smile:

Ik heb regelmatig foto taarten besteld bij Hema, soms met eigen foto, maar ook regelmatig een plaatje van internet.

Is bij ons nooit misgegaan. Zelfs als er stond dat het een matige kwaliteit was.

voor de kids bestel ik ook altijd bij de hema.

ik maak dan altijd een plaatje met GIMP waarbij ik foto’s en plaatjes van internet samenvoeg tot iets leuk die laat ik dan op de taart zetten.

nog nooit mislukt. en de taart is heerlijk :drool:

bijv. zie foto’s