Voor Daniël ben ik al tijden op zoek naar het autootje ‘Sally’ uit de Cars film.
Het gaat om een metalen autootje, evt. met ‘moving eyes’.
Sally is de blauwe porsche, de vriendin van Bliksem.
Wie heeft er 1 liggen en doet er niks meer mee?
We willen hem graaaaaaag hebben!
heb hem laatst nog gekocht bij de kruidvat en trekpleister zag ik ze ook nog liggen.
oohhhh hier ook een echte cars fan,had laatst nog een autotje gevonden op zolder die op sally lijkt,maar geen idee of ze het echt is,maar kyano is er dol blij mee
hier in de buurt kan ik ze niet meer krijgen,jammer genoeg
succes met je zoektocht en hoop dat je er snel 1 hebt!
Ik was van de week bij de AH, en daar hadden ze cars auto’s liggen, volgens mij enkel Sally. Heel zeker ben ik er niet van, maar als je bij de AH in de buurt bent zou ik een poging wagen.
Edit beheer: commerciële link verwijderd
hier staat de sally auto ook bij
Hier bij kruidvat, trekpleister en ah geen Sally, wel allerlei andere autootjes :wall:
Ik ben al een mooi poosje op zoek, wel een jaar denk ik, maar ben het nooit tegengekomen…
Judith, zou je mij die link in pb willen sturen?
Marielle, weet jij of ze ze nog hebben in Sneek?
Bedankt voor het meedenken!
Heb je ook op marktplaats gekeken? Wij waren er een half jaar geleden ook naar op zoek en via een prikbord 2e hands gevonden. Volgens mij zijn ze nieuw haast niet meer te vinden.
Marktplaats hebben we ook gekeken, maar daar heb ik niet veel geluk gehad, of geen antwoord meer, of ineens 10 euro meer vragen, beetje vaag.
Wat voor prikbord bedoel je?
Toys XL heeft Cars in de aanbieding. Kun je niet voor andere blauwe gaan:
Finn McMissile
Volgens mij zit in de gipsset wel Sally!
Toys XL, een skijken of die hier in de buurt zit.
Haha, de Finn zit al in de zak voor volgende week , Sally dus nog steeds niet…
@alyt wrote:
Toys XL, een skijken of die hier in de buurt zit.
Haha, de Finn zit al in de zak voor volgende week , Sally dus nog steeds niet…
Ik heb de bus gekocht, is ook erg gaaf. (nu 14,99)
Autootjes zijn van 7,99 naar 3,99 euro!
Dat zijn betere prijzen, ook handig om alvast wat te kopen voor als D naar een feestje gaat!
Zal zo even op de site kijken, dank je!