Carrs op tv

Hier in huis wordt niet zo veel tv gekeken maar nu begint ons zoontje wel heel verzot te worden op Cars. Hij kent het eigenlijk niet zo, alleen van het autootje wat hij heeft en van wat spulletjes.



Ik wilde hem een keer op tv naar cars laten kijken maar ik heb geen idee waar en wanneer het uitgezonden wordt.



Wie heeft tips? Of tips voor een leuke dvd die echt de moeite waard is.



Bedankt.

tja als het echt om Cars gaat dan zit er niks anders op dan de DVD te kopen :lol:



Maar als het om autootjes gaat… je hebt op Nick Jr. (die moet je dan wel hebben natuurlijk) ook een serie van Roary, een rood racewagentje. Ook wel leuk om naar te kijken.

Een paar weken terug was het wel op de tv in de ochtend.Maar heb het nu al een poosje niet gezien op Disney xd.

Ik heb het ook wel eens gezien,maar vraag me niet hoe en waar…

Probeer het anders eens op You Tube, je vind de gekste dingen wel daar…ook complete series…

hoe oud is je zoontje?

mijn jongens vinden brum ook erg leuk. geen idee wanneer dat komt eigenlijk en of het nog uitgezonden wordt. zij kijken het op dvd zodat papa en mama lekker kunnen bepalen hoe en wanneer er gekeken wordt :wink:

Ik wist niet dat er ook series van Cars waren. Ik dacht alleen die ene film… en die hebben we op DVD.

Je hebt ook een serie van ‘Little Cars’ Is dus niet de echte cars maar wel met autotjes…

Je hebt cars soms inderdaad op tv maar dat zijn dan ‘takels sterke verhalen’ dus hele korte filmpjes van 5min.



Denk inderdaad dat je dan de andere versie van nick jr moet kijken of de dvd van Cars aanschaffen.



Overigens kan je vast wel youtuben op ‘takels sterke verhalen’ (zo heette het dacht ik tenminste :think: :shifty: )