Luc en Stan willen graag een racebaan en nu zie ik in het speelgoedboek van Kruidvat een erg leuke aanbieding voor de Carrera GO Mario Kart Wii racebaan.
Ik vraag me alleen of dit alleen in combinatie met een Wii gespeeld kan worden? Wij hebben namelijk geen Wii.
Het lijkt me een gewone racebaan, maar door dat ‘Wii’ wat erbij staat ga ik toch twijfelen.
Iemand bekend met deze racebaan?
Ik heb even voor je gekeken. Maar ik snap inderdaad ook niet zo goed wat het met Wii heeft te maken. Als je de doos ziet, lijkt het op een spel wat gespeeld kan worden in combinatie met de Wii.
Als je op internet rondkijkt, lijkt het een gewone racebaan. Ik heb het idee dat de vormgeving gebaseerd is op het Wii Spel Mario Kart. Maar volgens mij staat het helemaal los van de Wii zelf. Ik zie niet in wat voor opzicht de Wii erbij komt kijken. Het wordt niet op de Wii aangesloten, er zitten geen consoles of stuurtjes bij. Ik denk dus dat het een gewone racebaan is.
Anders moet je van de week even in het KV kijken of in een andere winkel waar ze het ook verkopen. Op de doos zat vast duidelijk staan of het om iets voor de Wii gaat of een gewone racebaan.