ik ben op zoek naar carnavalskleren voor onze meisje (1 dame (of eigenlijk beide) hebben minnie mouse op hun verlanglijstje, maar moeilijk aan te komen voor een redelijke prijs…
maar zijn hier mensen die carnavalskleding hebben en er toch niks meer mee doen omdat het misschien te klein is ofzo of toch niet hun smaak…
wij houden ons aanbevolen…
Je zou eens bij de Makro kunnen kijken. Die verkopen heel veel carnavalskleding straks weer en ook niet heel duur. Hier vieren we geen carnaval, maar ik heb vorig jaar een hele mooi prinsessenjurk gekocht voor de oudste.
Pitje, ik heb een kaart van de Makro en woon er naast (Best) Kom je meteen een bakkie doen Ik hoor het wel van je
Wil je perse Minnie Mouse? Want ik heb afgelopen week in verschillende winkels heeeeeel veel verkleedkleding gezien voor prima prijzen.
(Bart Smit, Intertoys, Hema, allemaal onder de 10,-)
ik weet niet of de aldi dezelfde folder heeft voor België en voor Nederland, :think: :think: maar hier in B staan er in de nieuwe folder carnavalskleren.
Ik zie er geen minnie mouse staan, maar wel prinsessen. (vanaf maat 98 tot 140). prijs: 6.99 euro. In de aanbieding van zaterdag aanstaande.
Mss willen je dametjes wel als prinses ?
groetjes
Gerda
geloof dat de aldi ze hier ook heeft ik zal eens kijken,
crien… lief aangeboden, maar nijmegen is net iets dichterbij voor mij…
de andere winkels zal ik ook eens kijken… :-*
Desmée heeft voor sinterklaas een minniemouse jurk gekregen bij de de kruidvat vandaan voor 15 euro geloof ik.
daar heb je nu niets aan maar misschien kan je via mp nog aan zo’n jurkje komen.
zie het plaatje, in de webwinkel is die uitverkocht, 16,99 koste hij nieuw.
op mp had ik al gekeken, maar daar vragen ze echt de hoofdprijs,
er is nu een nieuwe winkel hier in de buurt, ik zal daar eens kijken…