Carnaval

Gaat jouw kind al naar carnaval?

En hoe verkleed?

Wilde hij/zij dat zelf of heb jij dat bepaald?



Ik heb voor de jongens een indianen en piratenpakje gekocht. Ik weet nog niet of de jongste te carnavallen gaat, maar voor het geval ie weer eens hetzelfde wil als zijn oudere broer, heb ik me ingedekt. Qua maat schelen ze toch weinig. Ik denk dat ik niet ga vragen hoe hij naar carnaval wil, maar hij mag gewoon kiezen uit deze 2.

Wendy ging 1e keer heen toen ze 2 was, toen hebben zus en ik een zelfgemaakte teletubbiepak aan gedaan, ( heb ergens nog fotos )



We hadden zoiets van het is overdag we gaan heen wil ze niet zijn we zo weer thuis, :mrgreen:



2e keer wou wendy zelf ( 3 jaar) als spookje hebben we ookzelf gemaakt,



en nu 3e keer ( 4 jaar) ze als pipi langkous haar favoriet,



maar die gaan we niet zelf maken we zijnnog op zoek , anders gaat ze anders verkleed,



wendy vindt het helemaal geweeeeldig :mrgreen:

teletubbie wendy



en spook wendy



beide kijkt ze beduusd maar echt ze vindt het zo gaaf, ze is op beide fotos al zo"verwilderd" van het dansenen spelen :inlove:

leuke foto van wendy

:inlove: o-o !:inlove:

haha ik sta er zelfsnog een stukje op hihi

had ze als spook ook nog iets over haar hoofd?



ze lijkt eerder wel een prinsesje met dat mooie koppie! :inlove:

ja als spook had ze ( zit aan de rugzijde vast ) een soort van capuchon op met gaten erin ( ogen en mond)

gemaakt van een oud laken toevallig?



kan ik mijn (schoon)moeder voor volgend jaar aan het werk zetten

ja gewoon een oud laken ik meen voor 50 eurocent gekocht bij de 2 e hands winkel hiero,



de teletubbiepak is gemaakt van een oude ( te grote trui) en afvalzak ( het tv -tje zeg maar )

Liefffffffffff :inlove:

Ik zie nu dat ze Lala vasthoudt, wat lieffff :inlove:

ja lala moest mee ( toen haar grote “held” :roll: :lol: )

:inlove: :inlove:



Thom wordt piraat dit jaar…

Onze kleine man gaat morgen als BIJ :inlove: :inlove:



Ik ben heel benieuwd wat hij ervan vindt… We gaan maar heel eventjes, naar het buurthuis hier vlakbij waar er kindercarnaval is. Dat zal dit jaar druk genoeg zijn denk ik :mrgreen: We zullen zien!! Gelukkig kan de mama nog wel een avondje met de vriendinnen :mrgreen: :mrgreen: papa vindt er niet veel aan… JAMMER :roll:



Iedereen veel plezier de komende dagen :dance: :dance:

afgelopen woensdag was er in de stad een kindercarnaval.

we zijn niet gegaan, daar we donderdag naar ernst bobbie en de rest gingen.

2 van die dingen vlak achter elkaar leek me beetje veel van het goede.



vanmiddag wel naar de optocht kijken