Caravans

We zijn aan het nadenken over het kopen van een caravan. We hadden zelf in gedachten dat ie zo tussen de 4.50 en 5.10 moet zijn, en dat een grote voortent ook wel handig is. Maar verder komen we eigenlijk niet :think: . Dus ik dacht ik vraag KOK om raad :mrgreen: . Hebben jullie tips voor me? Of hele goede of juist extreem slechte gebruikservaringen? Welk merk is goed? Wat is prut? Moet ik op bepaalde ‘extra’s’ letten? Hullup :lol: !

@Suuus wrote:

We zijn aan het nadenken over het kopen van een caravan. We hadden zelf in gedachten dat ie zo tussen de 4.50 en 5.10 moet zijn, en dat een grote voortent ook wel handig is. Maar verder komen we eigenlijk niet :think: . Dus ik dacht ik vraag KOK om raad :mrgreen: . Hebben jullie tips voor me? Of hele goede of juist extreem slechte gebruikservaringen? Welk merk is goed? Wat is prut? Moet ik op bepaalde ‘extra’s’ letten? Hullup :lol: !






Qwa merk maakt weinig verschil. Vind ik dan.



Wij hebben en knaus mustang en we hebben van te voren een burstner gehad en die is ook erg goed.





Waar je op moet letten is dat de vloer goed is gelijk en niet als je er even op drukt dat er een gat in zit dan is de vloer in de regel niet goed. En ook even onder de caravan kijken of hij niet rot is van onderen.



Waneer hij is gekeurd zit er geen vocht in de caravan zelf kun je laten doen door er een vochtmeter in te doen.



En ook naar de prijs hahaha je moet een rond neuzen van welke leeftijd en dan de prijs.



weet niet of je naar een dealer wil gaan of via internet?



Als je nog meer wilt weten kun je me ook een pbtje sturen.



Succes met rondkijken en kopen eventueel!