Waar kan je dat tegenwoordig kopen?
Die van Grand Italia hebben ze volgens mij helemaal uit het assortiment gehaald.
Er is ook helaas geen vervanging gekomen bij onze XL AH.
Bij Oil & Vinegar betaal ik 4,95 per pak, dat is me iets te gortig ( heb 2 pakken nodig) en zelf maken van lasagnebladen is me veel te veel werk.
Help me please ik heb zo’n zin in vis cannelloni met mosterdsaus.
Cook & co? Heb je de andere supermarkten al geprobeerd?
Jumbo??
ik was ze een tijdje kwijt, maar heb een tijdje geleden ze toch opeens weer bij de appie gezien en gekocht. dirk heeft ze geloof ik ook.
Lidl heeft ze regelmatig, maar ook niet altijd.
Ik had ze laatst daar gekocht, maar eenmaal bezig besloten dat ik voortaan toch gewoon vellen neem, ik vind dat toch makkelijker hoor (weet niet of je dat al eens gedaan hebt, maar anders misschien toch proberen ).
Hmm weet niet zeker hoor maar heeft xenos ze niet?
@esmie wrote:
Hmm weet niet zeker hoor maar heeft xenos ze niet?
Hé, volgens mij heb ik ze daar ook wel eens zien liggen!!!
Ik heb ze wel zien liggen bij onze AH, ik weet niet precies wel merk maar ze zitten in een soort groene verpakking wel gewoon een doosje.
In deze AH liggen ze helemaal beneden.
Bedankt voor alle reacties meiden
Dirk en Jumbo hebben we hier niet, bij Xenos ga ik van de week even kijken.
En nu ik lees dat jullie het wel bij de AH kunnen krijgen gaat ik er gewoon eens om vragen of ze het niet terug in het assortiment willen doen.
Die van Grand Italia word het niet, want zelfs op hun site kan ik het niet vinden, maar een ander merk is ook goed natuurlijk.
@ Lune, ik doe hele reepjes vis in de cannellonie en saus eroverheen, lasagne bladen wordt een heel gedoe met erom heen draaien denk ik.
Lidl he zei jij, vast tijdens die Italiaanse weken ofzo? Ik zal het krantje in de gaten houden.