Canaal digitaal

Wij zouden vandaag een installeur krijgen van Canaal Digitaal om een schotel te plaatsen voor een pakket die we bij hun hadden besteld.



Ik was er echt zo verheugd op omdat ik zwanger weer ben en heel weinig nu al kan doen dus vaak aan huis gekluisterd zit door al me klachten: Bekkeninstabiliteit, rug,benen,heupen en nek klachten en nu ookal een gekneusde borstspier/bindweefsel…

Ik heb al de hele 18 weken sinds ik zwanger ben last van elke keer iets… Het houdt niet op, dus in het vooruitzicht had ik dus staan…: THUISBLIJVEN!



Dus ik nam Canaal Digitaal… met Film 1 pakket erbij enzo…

Vandaag, de dag wanneer het voltooid zo zijn met de installatie kon de installeur de schotel niet kwijt!

Ik heb echt een mega groot balkon van 9,5 meter, maar ik heb geen zon tussen 12 en 2!!! En aan de voorkant van het huis mag het niet ofzo ivm regels… Er staat een sataliet aan het zuiden van me huis alleen daar wonen buren en dat is dan helemaal aan de andere kant want ik heb een hoekwoning…

Ik vind het zo raar… Want ik heb gekeken op de site of het uberhoubt mogelijk was om Canaal Digitaal op ons adres te nemen en er stond van WEL! Die installeur wou hem ook niet op zolder plaatsen op het dak ivm dat het schuin loopt ofzo… En die kant staat wel naar het zuiden…

Heel flauw allemaal… Maar een telleurstelling…



Ik wil toch nog weten of er mogelijkheden zijn…

En heeft 1 van jullie misschien zo een groot pakket met Film 1 erbij ofzo?

Want ik ben aan het googlen geweest en ik snap er niks van… Sommige hebben niet eens Film 1…

En dan hebben ze weer geen HD…

En dan weer geen interactieve televisie…

Tis allemaal zo modern he tegenwoordig dus zoveel keuzes en wil een goede nemen!



Ik hoor het graag van jullie



Groetjes Jeanette

ziggo heeft ook flim 1



en is gewoon een kast dat je aan de tv aansluit.

@Baby2008Diablow wrote:

Ik vind het zo raar… Want ik heb gekeken op de site of het uberhoubt mogelijk was om Canaal Digitaal op ons adres te nemen en er stond van WEL!
Dat is alleen of het qua signaal e.d. mogelijk is.

Wat voor woning je hebt, hoe je huis staat, daar houden ze verder geen rekening mee.



Wij hebben Ziggo.

Je hebt 3 basispakketten en daarin zitten dan ook zenders in HD. Aanvullend kun je dan een pakket voor Film1 e.d. kopen.

Volgens mij hebben ze ook de optie voor interactieve televisie.

Ik heb KPN interactieve tv met extra pakket en kan films huren!