campings nederland?

we wilden eigenlijk in juni op vakantie naar turkije,

echter wegens de hoop op een 2e zwangerschap bij zowel mij als mijn zus, besloten dat het wellicht verstandiger is om ons te richten op een vak. in nederland/belgie.



echter wie heeft een leuke tip voor een kindvriendelijk, mooi, goede gezellige camping waar ze ook caravans/huisjes verhuren??

Wij vinden de Beekse Bergen kei leuk. Hoe de huisjes zijn weet ik niet, ze hebben ook ingerichte leuke tenten enzo, maar wij gaan altijd met de caravan. Het leuke eraan vinden wij dat er kei leuke animatie voor de kinderen is en naast je verblijf vanaf 3 nachten je zonder kosten de beekse bergen, speelland en nog meer dingen in kan.

Het is wle erg groots, maar wij vinden het super, gezellige veldjes waar altijd wel iets te beleven is.

wij kamperen al jaren in nederland en tot nu toe in volle tevredenheid.



hier een lijstje van campings die ik bezocht heb en erg kindvriendelijk zijn




  • ter spegelt
  • dierenbos
  • de bergen
  • vakantie eiland braakman
  • camping Stavenisse ( in hoog seisoen)
  • de paal
  • bosbad hoeven





    tja er zijn er zoveel je kan altijd naar reacties kijken op zoover over campings en andere bestemmingen

Ik zou zeggen: blijf in eigen dorp :wink: De Paal is erg leuk :thumbup:

Camping de Berenkuil in Grolloo :thumbup: Erg leuke kindercamping.

camping de schatberg in limburg Geweldig! Klein vink was ook altijd leuk! Ook in Limburg!

De Zwinhoeve in Zeeland (Retranchement/Cadzand)

bedankt voor jullie reacties!

de paal en ter spegelt gaan hem zoiezo niet worden.

vakantie in eigen dorp is voor mij toch anders, helemaal aangzien we daar in de zomer regelmatig al heen gaan om te spelen op de zandberg!

Beerze Bulten is ook erg leuk.

@mama van anne wrote:

Wij vinden de Beekse Bergen kei leuk. Hoe de huisjes zijn weet ik niet, ze hebben ook ingerichte leuke tenten enzo, maar wij gaan altijd met de caravan. Het leuke eraan vinden wij dat er kei leuke animatie voor de kinderen is en naast je verblijf vanaf 3 nachten je zonder kosten de beekse bergen, speelland en nog meer dingen in kan.

Het is wle erg groots, maar wij vinden het super, gezellige veldjes waar altijd wel iets te beleven is.




kan ik me helemaal bij aansluiten !! wij hadden zelf een eigen tent, dus ook hier geen ervaring met de huisjes, wij stonden op een veldje met max. 9 plekken dus ondanks dat het een grote camping is, voelt het klein aan !! wij gaan zeker over een aantal jaar weer en dan zeker voor 2 weken !!