Campings gezocht

Wij zijn van plan om dit zomer naar italie te gaan met de tent.



Maar er is zoveel keus in campings, wie weet er een mooie leuke, goede camping in italie, mag ook wel frankrijk, oosterijk zijn maar italie is wel nummer 1.



Het moet dus echt wel geschikt zijn voor kinderen en netjes en het liefst schoon sanitair zijn.



Dus wie heeft tips.

Wij gaan naar Pra Delle Torri in Caorle. Dat is een camping die speciaal gericht is op gezinnen met jonge kinderen. Hij ligt bij Venetie.

Ik werk op een reisburo, Bella italia aan het gardameer is bij ons altijd nummer 1

Sensje bedankt, hele mooie camping zoals ik kan zien.



Lijkt me wel wat.



Ga even kijken of er iets nog vrij is.

San Francesco, ligt tussen Desenzano del Garda en Sirmione in, aan het Gardameer dus :slight_smile:

@sensje wrote:

Wij gaan naar Pra Delle Torri in Caorle. Dat is een camping die speciaal gericht is op gezinnen met jonge kinderen. Hij ligt bij Venetie.
wij zijn verleden jaar op een vacansoleid camping geweest net buiten Caorle.

Ik vond de camping erg leuk maar buiten de camping was niet echt veel te doen. Geen echte leuke stadjes om te bezoeken. (ja venetie maar dat doe je ook niet een paar keer vooral niet met een buggy)

Camping Bella Italia aan het Gardameer. We gaan er al járen met erg veel plezier heen! We hebben alweer geboekt voor aankomende zomer :mrgreen:

Wij gaan naar oostenrijk ook heel erg mooi!