Campingervaringen gevraagd: Zandstuve of Beerze Bulten

Kent iemand één van deze campings: De Zandstuve of Beerze Bulten (allebei omgeving Hardenberg)?

Het lijkt me leuk om in mei een weekje te gaan kamperen, en dan op een echte kindercamping. Het moet niet te ver weg zijn, ik zit te denken aan ergens in midden-Nederland (maar ik kijk niet op een paar kilometer meer of minder).

Wat ik zoek:

* speeltoestellen op het kampeerveld (zodat mama lekker een boekje kan lezen bij de tent en tegelijkertijd met 1 oog Laura in de gaten kan houden in de speeltuin)

* recreatie-activiteiten gericht op kleine kinderen (hoeft geen compleet dagprogramma te zijn, maar wel leuk als er af en toe iets georganiseerd wordt)

* er moet ook nog wat te doen zijn in geval van slecht weer

De sprookjescamping lijkt me helemaal geweldig voor Laura, maar ik schrok een beetje van de prijzen (10 dagen rond hemelvaart/pinksteren voor 700 euro! dan hebben we het alleen over een simpele kampeerplaats he, geen huisje of zo)

Dus, ik was aan het zoeken naar soortgelijke campings met een iets prettiger prijskaartje, en in eerste instantie heb ik mijn oog laten vallen op de Zandstuve of op Beerze Bulten.

Ben benieuwd of iemand er wel eens geweest is, wat zijn jullie ervaringen?

Tips voor andere campings zijn ook welkom.

Ik zal zeggen de beerze bulten, er is veel te doen voor kinderen… oa ook binnenspeeltuin, zwembad etc. en het is max. 5 min van h’berg

de zandstuve valt (vind ik) flink tegen.

andere accommodatie weet ik zo niet,…

Hou er wel rekening mee dat de binnenspeeltuin op de Beerze Bulten (giga konijnenhol) in de meivakantie gesloten is.

Ik ken de campings niet van eigen ervaring, maar de Beerze Bulten schijnt heel leuk te zijn!

Marianne, dank voor je reactie!

Kun je ook zeggen wat er tegenvalt aan de Zandstuve?

Of wat het grootste verschil is tussen de twee campings?

Puur afgaand op de foto’s op de websites, zou ik denken dat de Zandstuve meer te bieden heeft qua speeltoestellen op de kampeervelden zelf, en dat Beerze Bulten wat meer te bieden heeft op het gebied van buitenrecreatie (zwemplas enzo).

Maar ja, op de foto’s ziet alles er fantastisch uit natuurlijk…

Hou er wel rekening mee dat de binnenspeeltuin op de Beerze Bulten (giga konijnenhol) in de meivakantie gesloten is.

Jacqueline, ook bedankt voor het meedenken!
Ik las juist dat het konijnenhol in die periode alleen open is voor de campinggasten (en dus niet voor daggasten van buiten zeg maar), dus daar hoef ik het niet voor te laten.

De sprookjescamping!

Ideaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal! Geheel kids gericht!

Beerze Bulten! Super! Gewoon super…

zie mijn www knopje.

zit daar ook in de buurt.

Jen, die camping ziet er ook leuk uit, die kende ik nog niet, dank voor de tip.

En verder lees ik veel Beerze Bulten aanbevelingen dus…

Heb je al op zoover gekeken? Staan heel veel ervaringen op met beide campings. Daar kun je misschien net uithalen wat voor jou belangrijk is.

Nou, we zijn eruit hoor, het is Beerze Bulten geworden.

Afgelopen weekend zijn we gewoon de campings gaan bekijken (leuk familieuitje, Laura heeft heerlijk gespeeld op beide campings), en wat ik vooral erg mooi vond aan Beerze Bulten zijn alle bomen, echt een beetje het gevoel of je in een bos kampeert. De Zandstuve heeft hele leuke speeltuintjes, maar is verder net wat simpeler (wel een stuk overzichtelijker trouwens, heeft ook zijn voordelen).

Dus, ik heb gereserveerd, verheug me nu al op het weekje kamperen straks.

Wij gaan in mei een weekje Beerze Bulten, alleen hebben wij een bungalow…ben benieuwd hoe het park is…

He, misschien kom ik je dan nog tegen in mei.

Het park zag er echt super uit hoor, vooral dat ‘speelmeertje’ met strand - ik hoop dus op heel mooi weer.

De binnenspeeltuin hebben we al uitgeprobeerd tijdens onze bezichtiging, en was goedgekeurd door Laura :wink: (ze wilde niet meer van het springkussen af), ook hebben we die middag een theatershow gezien die Laura helemaal geweldig vond.

Dus volgens mij zit het met de faciliteiten (voor de kinderen in elk geval) wel goed daar.

Zag er geweldig uit en goede ervaringen op zoover…ik heb er zin an :lol: (en tim vast ook wel)