Campingbedje

Ik wil een campingbedje voor weinig, we zullen hem zo goed als nooit gebruiken, maar toevallig wel 1 weekje deze zomer. Wat voor merk hebben jullie en is er veel verschil in stevigheid? Ik zag bijv. die van Topmark, van 69 voor 29 euro nieuw, en die van Babydeal Love blue van 49,95 voor 34,95 nieuw. Zijn die uberhaupt fijn in gebruik en stevig? Dan weet ik nl. of het een optie is om nieuw danwel 2ehands aan te schaffen.

Wij hebben toen met Y.eline 1 van Topmark gekocht (nijntje) en die wordt nog steeds gebruikt voor Indy, wel met een extra matrasje erin ook oppaskindjes hebben er al ingeslapen maar hij is nog prima!

Kun je er niet eentje lenen van iemand voor een weekje, ook zonde als hij daarna ligt te verstoffen.



Ik heb er meerdere, die van onszelf is van hauck meen ik en dan heb ik er nog een paar via het uitleencentrum van mijn gastouderbureau, allemaal zijn ze goed en stevig, de een is alleen wat beter in elkaar te krijgen dan de ander.

wij hebben hem van prenatal :thumbup:

zou idd proberen om er eentje te lenen voor een weekje.



Wij hebben hem ooit bij de Etos meen ik gekocht.

Hadden toen zo’n opgekochte partij die in de verkoop ging bij hun voor weinig.



Wij hebben het bedje wel regelmatig gebruikt en inmiddels is het bedje dik 6 jaar oud en kan nog wel jaren mee als ik het zo bekijk. Deze zomer zit die in elk geval sowieso in de auto richting de camping :thumbup:

wij hebben hem van de Kruidvat, heel fijn bedje. :thumbup:

als je kindje een week in het bedje moet liggen moet je er eigenlijk ook wel een matrasje bijnemen…

en die zijn ok al gauw 25 euro.



Ik zou proberen te lene als je het verder niet gebruikt.



wij hebben hem van de prenatal, met matrasje, ding is nu 4,5 jaar oud en regelmatig gebruikt, maar nog in prima staat :thumbup:

Je mag die van mij wel lenen voor een reep chocola. PB me gerust.

Wij nemen altijd ons eigen matrasje uit het gewone bedje mee :wink:

ik zou er idd even een lenen, of 2e hands kopen.

wat ik wel fijn vind is een "draai"systeem i.p.v. een "klik"systeem

Ik heb er 1 van de jysk.

Het is ons 2e bedje want na Peet kon de 1e in de kliko. Die spuugde ontzettend en het bedje was niet meer te ontdoen van de spuuglucht :sick:

Toen wilde ik dus geen duur bedje meer want stel dat me dat weer gebeurde.



jysk dus, 14,95 voor betaald en hij voldoet nog steeds meer dan prima.

Is nog schoon, heel en stevig en wij hebben er echt geen matras bij van 25 euro maar 1 van ikea. Een heel simpel matrasje van pakweg 5 cm dik die we opgerold in een zwemtas altijd meenemen. Lekker complact en matrasje was toen 7,95



Kids hebben er elke vakantie nog lekker in geslapen.

hier voor een week geen matras erbij gekocht. Die van ons was 15 euro bij de kruidvat, doos was beschadigd maar bedje was nog helemaal goed. Dus een koopje. Zou even proberen hoe ze in/uit elkaar gaan en dan lekker een goedkopere nemen of eentje lenen van iemand. Maar tis op zich wel handig om er eentje te hebben.

Ik zou ook proberen er eentje te lenen, want voor een weekje is dat gewoon zonde.

Die van de kruidvat etc. is ook gewoon goed hoor, en ik zou er ook een matras voor regelen dan.



Maarre ik krijg heel vaak die bedjes niet eens opgezet, sommige dan met zo’n soort “trek en klik” systeem :shifty:

hahahaha

@Emma wrote:

hier voor een week geen matras erbij gekocht. Die van ons was 15 euro bij de kruidvat, doos was beschadigd maar bedje was nog helemaal goed. Dus een koopje. Zou even proberen hoe ze in/uit elkaar gaan en dan lekker een goedkopere nemen of eentje lenen van iemand. Maar tis op zich wel handig om er eentje te hebben.




Dat laatste is een discussiepunt. Ik heb er namelijk tijdens de zwangerschap een gekocht, met dat idee, maar werkelijk nog nooit gebruikt. Nog nooit de noodzaak ervan in gezien. :slight_smile:

@Cin. wrote:

Maarre ik krijg heel vaak die bedjes niet eens opgezet, sommige dan met zo’n soort “trek en klik” systeem :shifty:

hahahaha




KLM



Korte zijdes Lange zijdes Midden



En inklappen is dan precies andersom.

@D. wrote:

@Emma wrote:
hier voor een week geen matras erbij gekocht. Die van ons was 15 euro bij de kruidvat, doos was beschadigd maar bedje was nog helemaal goed. Dus een koopje. Zou even proberen hoe ze in/uit elkaar gaan en dan lekker een goedkopere nemen of eentje lenen van iemand. Maar tis op zich wel handig om er eentje te hebben.




Dat laatste is een discussiepunt. Ik heb er namelijk tijdens de zwangerschap een gekocht, met dat idee, maar werkelijk nog nooit gebruikt. Nog nooit de noodzaak ervan in gezien. :slight_smile:




wij hadden er eerst ook geen een en miste hem echt niet. Maar op vakantie zijn die bedjes vaak slecht of vuil. En ik krijg altijd een beetje smetvrees als ik zo’n huisje van landal goed ga bekijken dus ben dan blij dat ik mn eigen bedje bij me heb :mrgreen:

Maar noodzakelijk, nee, ik denk niet dat je er een vooraf hoeft aan te schaffen, maar voor bv vakantie vind ik het wel ideaal om er zelf een te hebben.

En bij opa/oma, hier hadden ze geen bedje dus als de meiden gingen logeren namen we altijd het campingbedje mee. Nu staat er wel een bedje dus is het overbodig geworden en slapen ze gewoon op een matras :lol:

@mamaMarije wrote:

@Cin. wrote:
Maarre ik krijg heel vaak die bedjes niet eens opgezet, sommige dan met zo’n soort “trek en klik” systeem :shifty:

hahahaha




KLM



Korte zijdes Lange zijdes Midden



En inklappen is dan precies andersom.




Hahaha, wij hebben dus ook het draaisysteem genomen (koelstra) omdat we iedereen altijd zo zagen pielen met het kliksysteem. Misschien als we het van de klm hadden geweten hadden we m wel kunnen nemen (maar ben super tevreden met mn koelstra die ook een uitkruipgat heeft waardoor ik hoogzwanger mn peuter er niet uit of in hoefde te tillen).

@mamaMarije wrote:

@Cin. wrote:
Maarre ik krijg heel vaak die bedjes niet eens opgezet, sommige dan met zo’n soort “trek en klik” systeem :shifty:

hahahaha




KLM



Korte zijdes Lange zijdes Midden



En inklappen is dan precies andersom.


Thanx voor de tip! Ik zit er echt altijd zo mee te plaren, manlief ook trouwens hoor :angel:



We hebben zelfs bij een vakantiepark toen een keer de receptie gebeld dat we hun bedje niet opgezet kregen :roll: :lol: