Wij hebben een campingbedje van Babideal gekocht. Indertijd zijn we ook al zo aan het klungelen geweest en nu dus weer :roll:
Het wil gewoon NIET vastklikken. Wellicht doen we iets verkeerd, want “gewoon klikken” werkt niet. Wie heeft er ook zo’n bedje en heeft dé tip voordat we het bij het van ellende bij het grof vuil gaan gooien :evil:
Dan gok ik dat je de bodem opspant en dan pas de bovenkant en dat wil dus niet
Je moet eerst de boveneinden vastklikken en de bodem naar beneden duwen. Dat is een soort beveiliging die al die bedjes hebben
Doe je eerst de zijkanten vastklikken voordat je de bodem naar beneden duwt? De bodum moet dus nog omhoog staan en die doe je het laatst. Als je de bodem eerst naar beneden duwt, kun je de zijkanten niet meer vastklikken. (is mijn ervaring)
hmm ik ga nog eens kijken :mrgreen:
En eerst de brede kanten en dan de smalle kanten.
wij hebben hem ook. ik gebruik hem niet/nauwelijks.
Volgens mij wijkt deze af, van alle andere.
wat je kunt proberen is de 4 (hoe leg ik dat uit) handvaten boven aan het bedje (2 lange, 2 korte kanten) draaien!
dan zit ie vast, klepjes erom en klaar!
Lukt het nou niet, moet je maar even pb-en
succes jen
Na een hoop gedoe is het dan toch gelukt en nu maar onthouden voor de volgende keer :mrgreen:
Overigens moesten eerst de smalle kanten en dan de brede kanten, en idd de onderkant nog niet ingeklapt.
Het is een beetje lastig uit te leggen maar je moet de beide zijden heel goed strak trekken en dan in het midden klikken (eigenlijk heb je dus 3 handen nodig).
Klopt helemaal!
Heb hier ook campingbedje sinds gisteren (om buiten neer te zetten voor Sam) en die werkt ook zo! :thumbup: (Met het inklappen moet je trouwens ook eerst dus de bodem voor omhoog klikken en dan pas de 4 zijkanten!! :thumbup:)