wij hebben zo’n opvouwbaar paraplubedje… 19 euro bij Jysk geloof ik.
Gaat alweer 2 kinderen mee.
Als matrasje erin knapten wij af op dat 3 delige geval van prenatal… veel te groot… past hier dan ook nooit in de auto erbij.
Dus wij hebben het dunste ledikantmatrasje van ikea gekocht, is echt net 6 cm dik en daardoor op te rollen.
Wij rollen hem op, proppen er een zwemtas omheen en zowaar… die rol kunnen we overal wel kwijt, zelfs gewoon op de grond tussen de voorstoelen en de achterbank.
Helemaal perfect.
Kinderen slapen er heerlijk op :thumbup:
Matrasje was geloof ik 11,99 bij ikea :thumbup:
Maar dat matras van Prenátal is ook opvouwbaar.
Ik vind dat ding echt niet groot, maar dat is mijn mening.
Kan het me gewoon niet voorstellen dat je moeilijk gaat doen, omdat je dát al te groot vind.
Wij hebben niet eens een stationwagon, en op vakantie nemen we een kinderstoel, quinny buzz, campingbed plus het matrasje, en dan nog 4 grote weekendtassen mee.
Echt, dat matrasje is dan te verwaarlozen bij de rest. 8)
Edit: Deze vakantie hebben we zelfs de caviakooi óók nog meegenomen, omdat het beestje ziek werd de dag voor vertrek.
@Anneke wrote:
(…)
Kan het me gewoon niet voorstellen dat je moeilijk gaat doen, omdat je dát al te groot vind.
(…)
vind het moeilijk doen om zo’n matrasje mee te nemen :think:
Altijd extra matrasje mee voor erin of de aerosleeper!
Voor een dutje overdag gebruiken we heel soms alleen het '‘harde’ matrasje, maar bij mn ouders waar onze kleine meid elke week 1 dag is ligt een opvouwbaar matrasje. We doen over beide matrasjes een hoeslaken. Op vakantie was er inderdaad ook een hard matrasje, maar die was echt hard, met een plastic hoes erom heen; dat vond ik echt waardeloos… Maar we hadden niets anders bij ons; en dat campingbedje had ook geen standaard maat. Ik denk niet dat het opvouwbare matrasje daarin gepast had. Toch heeft onze dochter er heerlijk geslapen, ze sliep zelfs uit tot 8:00 uur terwijl ze thuis om 7:00 uur wakker is (en ze ging 's avonds even laat)!