campingbed

Aangezien hier de komende tijd veel kleine kinderen over de vloer zullen komen is het toch wel handig om weer een campingbedje te hebben. Mijn kids maken er zelf geen gebruik meer van en daarom wil ik er eigenlijk niets tot heel weinig aan uit geven :oops: Tis puur het gemak :oops:



Heeft er iemand, omgeving Rotterdam, toevallig nog een campingbed staan wat voor een klein bedrag weg mag. Hij hoeft niet mooie en leuk te zijn als hij maar schoon heel is…

Helaas niemand :frowning:

kringloopwinkels staan ze regelmatig rond de 7,50 soms zelf goedkoper misschien idee om daar te kijken zitten regelmatig erg nette zo goed als nieuwe bij

Via MP zijn er ook vaak te vinden

Via mp vragen ze er nog ebst veel voor. Kringloop zal ik wel een slangs gaan. Even kijken wara er hier ergens 1 in de buurt zit.

Tja, ik las je oproep en dacht… ja, ik heb er wel 1 voor je.

Maar ik woon helaas niet vlak bij Rotterdam en kom er zelden of eigelijk nooit en dan is het toch nog een duur bedje he :-*



Versturen word ook niks denk ik want het geheel weegt iets meer dan 10 kilo… :think:



Ik heb het ding over, Mies slaapt er niet meer in en voor Suus hebben we een Deryan Travelcot.

@Cell wrote:

Tja, ik las je oproep en dacht… ja, ik heb er wel 1 voor je.

Maar ik woon helaas niet vlak bij Rotterdam en kom er zelden of eigelijk nooit en dan is het toch nog een duur bedje he :-*



Versturen word ook niks denk ik want het geheel weegt iets meer dan 10 kilo… :think:



Ik heb het ding over, Mies slaapt er niet meer in en voor Suus hebben we een Deryan Travelcot.




Richting Veenendaal kom ik af en toe. En deze vakantie ook nog in Arnhem en Hellendoorn. Maar of dat oost genoeg is? Mijn topo is niet zo sterk…

Veenendaal is hier 1 uur rijden van weg.

Arnhem 40 minuten en Hellendoorn is ook 45 minuten rijden.



Wij wonen in Zwolle, aan de A28 voorbij Nunspeet is dat.

Het “begin” van het oosten zegt mijn man wel eens… 20 km naar het westen toe en je zit al in de polder zeg maar.

nee dan is het niet echt een optie. Mijn schoonmoeder ging piekfijn in de gaten houden…