Campingbed-ervaringen gevraagd

sjonge wat een geld :shock:



Hier een bedje van de Jysk (soort leenbakker) a 19,95 en een extra matrasje van Ikea a 9,95… net even wat dikker en op te rollen en dan past hij in een standaard plastic zak van ah.



Als we het bedje gebruiken leggen we het matrasje met de gebolde (door te rollen) kant naar boven en de kids slapen er prima in.



Een kruipluik lijkt me pure overbodige geldsnoeperij… wat heeft zo een kind eraan vraag ik me af :think: Ik bedoel, het is toch om ze te laten slapen en dan moeten ze er toch IN blijven :mrgreen:



nog geen 3 tientjes dus en al voor meer dan 3 tientjes plezier van gehad hoor :thumbup:

Dat luik is met name handig voor de ouders, moet ik eerlijk zeggen, op een gegeven moment worden de kids te zwaar om steeds te tillen, en dan is zo’n luik erg handig hoor. Tijdens mijn laatste zw schap hebben we ook het luik gebruikt en zo kon Thijmen toch zijn bed in, zonder dat ik ergens last van kreeg. Omdat wij er een normaal ledikantmatrasje in hadden liggen, kon hij ook niet zo makkelijk met zijn vingers bij de rits om te proberen te peuteren, we hebben het ook alleen voor in en uit bed gaan gebruikt en niet om er mee te spelen.



Als ze er vaker inslapen is een extra matrasje erg fijn als ze er zo nu en dan in slapen, volstaat een eventueel extra handdoekje ook. Wel gebruiken we over het matrasje een gewoon lakentje dat in het ledikantje ook wordt gebruikt.



Voor mij echt een aanrader!!! Ik ga er over een week weer 1 halen, maar nu in het roze :inlove:



59 euro vind ik best veel… heb je die van MP af of bij een winkel besteld??

@Danja wrote:



59 euro vind ik best veel… heb je die van MP af of bij een winkel besteld??


Deze heb ik online besteld; het was een Koelstra-bedje die normaliter nog 10 euro duurder zijn.

Het matrasje is van het merk “Kees” en kostte twee tientjes…

Ik ben er blij mee in ieder geval; mijn zoontje heeft er al (prima) in geslapen; hopelijk hebben we er veel plezier van!

gelukkig maar dat hij er zo goed in slaapt. Toppie! Het is ook een lekker bedje :wink: :thumbup: