Camping Tirol

Wie kent er leuke campings in Oostenrijk (Tirol)?



Wij zoeken wel campings waar je ook een caravan of stacaravan kunt huren!

Kindvriendelijk, liefst met animatie.

Zwembad.

Vismogelijkheden in de buurt.



Wie kan ons helpen :mrgreen:

Haha…als je zou vragen over Karinthie dan zou ik het je zeker kunnen vertellen, want ik ben helemaal in to de Oostenrijk om voor volgend jaar de vakantie te zoeken, dus google me eigen suf enz…alleen dan voor Karinthië.

Zijn in ieder geval wel genoeg campings met huurobjechten hoor…das zeker wel het geval!

Nou wij hadden een top 5 gemaakt, ook campings in Karinthie :lol:



En onze keus is op de Schluga in Velach gevallen.



Naar welke gaan jullie El73?

@victoria wrote:



En onze keus is op de Schluga in Velach gevallen.


Ow, daar heb ik massa's leuke herinneringen aan :inlove: :inlove: :inlove:

Ah je bent al voorzien, ik had anders nog een leuke voor je!

In Wiesing, Camping Inntal.

Die ken ik niet Karin2!



Vertel Mex :mrgreen:



Wij hadden verder;


  • Natterer See
  • Alpencamping
  • Seecamping Berghof
  • eurocamp-koessen
  • Terrassencamping-Schlossberg Itter

FF googlen, mag geen linkje geven :wink:

Maar wij zjin 3 jaar hier geweest en wij vonden het heerlijk daar! :thumbup: En met dat ik het zeg, krijg ik weer zin om te boeken!

Wij gaan naar Alpencamp in Kötschach-Mauthen.

Wij gaan daar heen omdat mn sz,zwager en sm daar 10 min vandaan ook heen gaan. We overlappen 1 week met elkaar. Mn sm wil daar het as van mn sv uit gaan strooien omdat ze altijd daar samen op vakantie gingen



Ben nog nooit in Oostenrijk geweest dus ben benieuwd.

Oostenrijk is mooi :inlove: :thumbup:



Ik heb er dan ook al zin in :dance:

Wij gaan eerst 2 weken naar Servië, wij hebben daar een familiehuis en dan rijden we door naar Oostenrijk.

Onze vrienden komen met hun eigen caravan ook en dan 2 weken gezamelijk vakantie 8)

Natterer See zijn wij ooit geweest, maar geen idee of daar wat te huren is.

Ja in onze top 5 is ook allemaal huurcaravans, of stacaravans te huur :thumbup:

@victoria wrote:





Vertel Mex :mrgreen:




Ehm nou, nu ik er zo over nadenk... Vooral herinneringen als pubertiener hoor :wink:

Het is meer dan 10 jaar geleden dat ik er voor het laatst geweest ben (zo lang al :shock:, ik word oud!!), dus er zal vast het een en ander veranderd zijn, maar wat me zo gauw te binnen schiet... Alles supersupernetjes, je mag er bijna niks, de superstrenge nachtwaker met wie we het altijd aan de stok kregen 8), de geweldige omgeving, zwemmen in de heerlijk warme Pressegger See, met de hele club op het strand rondhangen, elke avond lopen naar de Walascobar in Hermagor, obstlers :sick: drinken in het Kegelcafe, talloze vakantieliefdes... Ah, ik begin door te draven! Ik zou zo weer terug willen in de tijd, haha!!

Als je vragen hebt, laat maar weten hoor!

O ja, en elke avond om 8 uur hoor je dit over de luidsprekers :lol::

http://www.youtube.com/watch?v=OAWfyexuyrQ

(voor veel kinderen het teken dat ze terug naar de tent moeten :wink:)



En diezelfde luidsprekers worden 's morgens al vroeg gebruikt voor het aankondigen van het weerbericht, het dagmenu, de jarigen, de activiteiten van de dag, de spreuk van de dag en bla bla bla… Oke, 10 jaar geleden, maar ze zijn er nogal traditioneel ingesteld dus het zou me verbazen als het niet meer zo is :lol:

ohh echt, hahahahahah :lol: :lol: